دبیر ستاد اربعین گیلان خبر داد:

بازگشت ۴۵ هزار زائر اربعین به گیلان

دبیر ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه تاکنون ۴۵ هزار نفر از زائرین اربعین به استان بازگشتند، گفت: بعد از دستور معاون اول رئیس‌جمهور، ۸۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران به ظرفیت این استان اضافه شد.

بازگشت ۴۵ هزار زائر اربعین به گیلان

به گزارش هشت‌دی  روح‌الله بخشی نژاد با بیان اینکه بیش از ۴۷ هزار زائر از گیلان به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند، اظهار کرد: که تاکنون نزدیک به ۴۵ هزار نفر آنان بازگشتند.

 وی افزود: این تعداد زائر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی، خودروهای شخصی و هواپیما به استان منتقل شده‌اند، افزود: بقیه نیز در حال انتقال به گیلان هستند.

 دبیر ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه خوشبختانه در بازگشت زائران به گیلان مشکلی وجود نداشت، تصریح کرد: فقط طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ازدحام با ازدحام جمعیت در مرز مهران مواجه بودیم که به‌سرعت برطرف شد.

 بخشی نژاد به افزایش تعداد اتوبوس برای بازگشت زائران گیلانی اشاره و بیان کرد: با توجه به دستور معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر افزایش سه هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران ۸۰ دستگاه اتوبوس به ظرفیت گیلان اضافه شد تا در زمان کمتر زائران بیشتری با اتوبوس به استان بازگردند.

 وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۲ هزار زائر گیلانی با اتوبوس به مراسم اربعین حسینی اعزام شده بودند که با توجه به افزایش ۸۰ دستگاه اتوبوس به طور حتم تعداد بیشتری با این وسیله نقلیه عمومی به گیلان باز می‌گردند.

 انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه