مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

انتقال زائران گیلانی اربعین با ۵۲۷ اتوبوس

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۶۰۸ زائر از ناوگان حمل و نقل برای شرکت در پیاده‌روی اربعین استفاده کردند، گفت: این حجم از زائران با استفاده از ۵۲۷ اتوبوس از این استان به مرز خسروی و مهران اعزام شدند.

انتقال زائران گیلانی اربعین با ۵۲۷ اتوبوس

به گزارش هشت‌دی غلامعلی نیک‌فهم امروز و در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری رشت در گفتگو با خبرنگاران و با اعلام خبر اعزام ۱۱ هزار و ۶۰۸ زائر با ناوگان اتوبوسی گیلان به سفر اربعین اظهار کرد: این تعداد زائر از بیست و هفتم مردادماه تا پایان روز دوازدهم شهریور به مرز مهران و خسروی اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه زائران طی این مدت در قالب ۵۲۷ سفر با اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل گیلان به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند، اضافه کرد: اتوبوس‌هایی که کار انتقال زائران گیلان به مرز مهران و خسروی را انجام می‌دهند با هماهنگی‌های انجام شده برای بازگشت سایر زائران اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به استقرار تعدادی از نیروها و معاونان این اداره کل در مرز مهران برای انجام هماهنگی‌های لازم در ارائه خدمات مطلوب به زائران اضافه کرد: تدابیر لازم برای بازگشت زائران با ناوگان اتوبوسی پیش‌بینی شده است.

  وی با ارائه توصیه‌هایی به زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها از ۱۳ تا ۱۸ شهریور اوج سفرها و بازگشت زائران است از این رو ضروری است تا زوار سفرهای خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنند.

 نیک‌فهم با تأکید بر اینکه افراد کم‌توان، بیمار و سالخورده برای تردد آسان، سفرهای خود را زودتر آغاز کنند، اضافه کرد: زائران از طریق هر مرزی که از کشور خارج شدند از همان مرز به میهن بازگردند.

 وی با بیان اینکه زائران در سفرهای بازگشت از اطلاعات سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ برای برنامه‌ریزی سفرهای جاده‌ای استفاده کنند، اظهار کرد: زائران گیلانی اربعین حسینی می‌توانند دیدگاه‌ها، پیشنهادات یا انتقادات خود را در مورد خدمات و عملکرد بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای و راهداری در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها طرح و پیگیری کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه