مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» غلامعلی نیک‌فهم صبح امروز در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی گیلان در گفتگو با خبرنگاران و با بیان اینکه هم اکنون برف شدید در محور سیاهکل – دیلمان و بهارستان – آقچای در حال باریدن است، اظهار کرد: بارش برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال، توتکابن – حشمت‌آباد، محور بره سر – کلیشم – جیرنده، زیاز – شوک، رودسر – لات محله و بلوردکان – خصیب دشت خفیف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل برف و باد شدید، هم اکنون در حال باریدن است، گفت: برف در گردنه الماس در محور اسالم – خلخال و زندانه در محور پونل – خلخال خفیف گزارش شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه محور پونل – خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی ترافیک مسدود است، تصریح کرد: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان در جریان است.

 نیک‌فهم از رانندگان خواست تا برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر استان گیلان حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، گفت: شماره‌تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه