استاندار گیلان:

مردم در صرفه‌جویی حامل‌های انرژی همکاری کنند

استاندار گیلان با بیان اینکه درخصوص توزیع کالاهای اساسی مردم جای نگرانی وجود ندارد، گفت: مردم در صرفه‌جویی حامل‌های انرژی همکاری لازم را به عمل بیاورند.

مردم در صرفه‌جویی حامل‌های انرژی همکاری کنند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبری شبکه باران با اشاره به آخرین وضعیت بارش برف در استان، اظهار کرد: هم‌اکنون استان با همت نیروهای امدادی، راهداری، پلیس راه، هلال احمر استان در شرایط عادی قرار دارد و از شب گذشته تمامی همکاران پای‌کار هستند و معابر اصلی بازگشایی شده است و در برخی معابر که به علت عدم امکانات متوقف شده بودند، هم‌اکنون ترافیک روان است.

تردد در مسیر سنگر به سیاهکل و کوچصفهان به کندی پیش می‌رود

 وی به وضعیت محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: تردد در مسیر سنگر به سیاهکل و کوچصفهان به کندی پیش می‌رود و بارش برف کماکان ادامه دارد به جز برخی مناطق کوهستانی در شهرستان‌های رودبار، سیاهکل، املش، رودسر، شفت و فومن به علت ارتفاع یک متری برف، معابر در حال بازگشایی است.

 استاندار گیلان تصریح کرد: شبکه‌های برق پایدار هستند به جز برخی روستاها که به علت شکست درختان و پارگی سیم‌ها با قطعی برق مواجه هستند و هم‌اکنون در حال پیگیری برای اتصال برق هستیم.

 عباسی ادامه داد: دستورات لازم به تمام نانوایی‌ها برای پخت نان در وقت اضافی و ارائه نان به تمام مردم داده شده است همچنین درخصوص توزیع کالاهای اساسی مردم جای نگرانی وجود ندارد.

 وی اذعان کرد: از تمام مردم خواهشمندیم ضمن حفظ خویشتن‌داری از رفت‌وآمدهای غیرضروری خودداری کنند به‌علاوه در صرفه‌جویی حامل‌های انرژی همکاری لازم را به عمل بیاورند.

آغاز به کار ادارات در رشت و سیاهکل با ۲ ساعت تأخیر

 استاندار گیلان با اشاره به وضعیت ادارات و مدارس بیان کرد: فردا ادارات شهرستان رشت و سیاهکل به علت یخبندان با دو ساعت تأخیر باز خواهند شد و مدارس شهرستان رشت، سیاهکل، مدارس ابتدایی لاهیجان، متوسطه اول آستانه‌اشرفیه به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

 عباسی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری و پیگیری‌های کافی تلاش خواهیم کرد تا شرایط عادی تا پایان بارش برف برقرار باشد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه