مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

نیروهای امدادی در تلاش برای بازگشایی کامل جاده امامزاده هاشم هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر امامزاده هاشم، گفت: حضور ماشین‌ها بدون تجهیزات زمستانی در این مسیر موجب انسداد مسیر شد؛ اما درصدد بالابردن عرض جاده مسیر امام‌زاده هاشم هستیم تا عبور و مرور تسهیل شود.

نیروهای امدادی در تلاش برای بازگشایی کامل جاده امامزاده هاشم هستند

به گزارش خبرنگار پایکاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، محمدرضا حق‌بین شانگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به دریافت هشدار زرد و نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی، اظهار کرد: طی چند ساعت جلسه مدیریت بحران تشکیل دادیم و آمادگی‌های لازم ایجاد شد؛ اما پیش‌بینی بارش برف در این وسعت نداشتیم که این موضوع باعث بروز مشکلاتی شده است.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای بارش در سراوان حضور داشتم، افزود: نیروهای امدادی نیز در منطقه حضور داشتند؛ اما بارش مستمر باعث شد نتوانیم به طور کامل خدمات‌دهی کنیم؛ زیرا ظرفیت دستگاه‌ها در ارائه خدمات بحران کامل نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه راه‌های اصلی و درجه یک بازگشایی شده است، تصریح کرد: تا وقتی بارش‌ها ادامه دارد طبق اولویت‌ها به سراغ راه‌های فرعی نمی‌رویم.

حق‌بین با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر امامزاده هاشم، گفت: حضور ماشین‌ها بدون تجهیزات زمستانی در این مسیر و نداشتن معاینه فنی موجب انسداد مسیر شد و بازگشایی مسیر وقت‌گیر بود؛ اما با هم‌افزایی دستگاه‌هایی امدادی این مسیر باز نگه داشته شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، تصریح کرد: درصدد بالابردن عرض جاده مسیر امام‌زاده هاشم هستیم تا عبور و مرور تسهیل شود.

وی با بیان اینکه قطعی نقطه‌ای برق در سنگر و برخی دیگر از مناطق گیلان داریم، افزود: اتصال جریان برق در برخی مناطق برقرارشده و پس از پایان بارش نیز کامل می‌شود.

حق‌بین در پایان خاطرنشان کرد: مناطقی برای اسکان اضطراری نیز پیش‌بینی‌شده که در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه