رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

افزایش ۷/۵ درصدی ارسال آثار به جشنواره ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: میزان ارسال آثار به نهمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان نسبت به سال گذشته ۷/۵ درصد افزایش‌یافته است.

افزایش ۷/۵ درصدی ارسال آثار به جشنواره ابوذر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مهدی پارسا صبح پنجشنبه در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه در نه دوره برگزاری جشنواره ابوذر تولید محتوای ارزشمند و هوشمند برای جبهه انقلاب را در اهداف خود قرار دادیم اظهار کرد: این دوره از جشنواره با ۹ محور شروع به کار کرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به بخش ویژه شهدا و دفاع و مقدس و رسانه بیان کرد: آثار اهالی رسانه در قالب‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی تصریح کرد: میزان ارسال آثار به نهمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان نسبت به سال گذشته ۷/۵ درصد افزایش‌یافته است.
پارسا با بیان اینکه از تمامی مسئولان استان برای رفع مشکلات رسانه کمک می‌طلبیم افزود: یکی از مطالبات مهم اهالی رسانه امکان ورود به دستگاه‌های دولتی است؛ لذا درخواست داریم که این امکان را برای آنان فراهم کنید.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تأکید بر به سرانجام رسیدن رتبه‌بندی خبرنگاران گفت: درآمد پایدار و امنیت شغلی از جمله دغدغه‌های مهم اهالی رسانه گیلان است که باید مرتفع شود.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه