استاندار گیلان:

جشنواره ابوذر هویت‌سازترین بخش در رسانه است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه هویت‌سازترین بخش در رسانه همین جشنواره ابوذر است گفت: برگزیدگان این دوره از جشنواره را به ما معرفی کنید تا بر اساس اختیارات خود اقدام کنیم.

جشنواره ابوذر هویت‌سازترین بخش در رسانه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی صبح پنجشنبه در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه تمام سعی ما بر استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه است گفت: نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در جهاد تبیین بر کسی پوشیده نیست.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه هویت‌سازترین بخش در رسانه همین جشنواره ابوذر است افزود: برگزیدگان جشنواره را به ما معرفی کنید تا بر اساس اختیارات خود اقدام کنیم.
وی با اشاره به صدور دستورات مبنی بر ساماندهی موضوع بیمه خبرنگاران بیان کرد: مسکن خبرنگاران بر اساس ثبت‌نام‌ها و اولویت‌های تعیین شده در دستور کار است.
عباسی با بیان اینکه جشنواره ابوذر برای ترویج گفتمان انقلاب حائز اهمیت است ادامه داد: تمام تلاش ما این است جهاد تبیین را به کار بگیریم و جبهه‌ای را در رسانه ایجاد کنیم که در برابر امپراتوری رسانه‌ای دشمن منفعل نباشد.
استاندار گیلان با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان نشانه ضعف دشمن است خاطرنشان کرد: دستان پلید کسانی که دست‌پرورده رژیم صهیونیستی هستند در این ترور نمایان شد.
وی با بیان اینکه نباید گیلان را به شکلی که بدخواهان و نااهلان به‌خاطر یک هنجارشکنی منعکس می‌کنند روایت کنیم عنوان کرد: هویت تاریخی و انقلابی و غنای فرهنگی گیلان باید توسط رسانه‌ها منعکس شود.

 عباسی با اشاره به اینکه گیلان هیچ‌گاه تسلیم استکبار نشد و پناهگاه امامزادگان بود افزود: مردم گیلان دارای هویت تاریخی، اسلامی و تمدن‌ساز بودند و در تمام عرصه‌های تاریخی گرایش به اسلام داشتند که باید جهاد تبیین شود.
وی با بیان اینکه نباید به لبخند دشمن امیدوار باشیم و بدانیم که همواره درصدد ضربه‌زدن به ما است گفت: دشمن به جنگ نرم روی آورده که مربوط به بخش رسانه است تا از این طریق به ما نفوذ کند.
استاندار گیلان افزود: نباید اجازه دهیم تا عده‌ای در گیلان به‌صورت نمادین نقشه‌هایی را طراحی و در زمین دشمن بازی کنند و از قلم و فکر و اندیشه اصحاب رسانه در این باره استفاده خواهیم کرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه