رئیس بسیج رسانه گیلان:

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه استان گیلان، گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با شعار «خبرنگاران، منادیان حقیقت و روشنگری» برگزار می‌شود.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی مهدی پارسا در نشست خبری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان، اظهار کرد: در عصر ارتباطات و روایت‌ها کسی که با ابزار هنر روایتگری اول را داشته باشد پیروز میدان است.

 وی به اهمیت جایگاه «امیدآفرینی» در جامعه اشاره کرد و گفت: در تقابل رسانه‌ای دشمن بر ضد حاکمیت در راستای ناامیدسازی مردم نیازمند تلاش مضاعف اصحاب رسانه در برابر این رویارویی هستیم تا اهداف دشمن در راستای مرجعیت رسانه‌ای با شکست مواجه شود.

 رئیس بسیج رسانه استان گیلان، تصریح کرد: اردوهای راویان پیشرفت با هدف نمایش دستاوردهای نظام از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال جاری آغاز و امتداد دارد که این روایتگری توسط اصحاب رسانه انجام می‌گیرد و به دست مخاطب می‌رسد این در حالی است که اکثر مردم از این مسائل بی‌خبر هستند.

 پارسا ادامه داد: در حوزه سواد رسانه تاکنون در شش شهرستان دوره‌های آموزشی برگزار شده است که این دوره‌ها تا پایان سال در سطح تمام شهرستان‌ها برای جامعه هدف و متقاضیان برگزار خواهد شد.

 رئیس بسیج رسانه استان گیلان، گفت: در راستای برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری تا پایان سال نیازمند هم‌افزایی خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم؛ لذا فارغ از هر جایگاهی نیازمند آموزش و افزایش آموزه‌ها هستیم.

 پارسا از برگزاری نهمین دوره جشنواره ابوذر در استان خبر داد و گفت: امروز با کمک اهالی رسانه این جشنواره به بزرگ‌ترین رویداد رسانه‌ای در سطح استان مبدل شده است.

 وی تصریح کرد: این دوره از جشنواره با شعار «خبرنگاران، منادیان حقیقت و روشنگری» برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار از اول دی ۱۴۰۱ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ است و هر خبرنگار مجاز به ارسال پنج اثر در هر قالب اعم از گزارش خبری، گزارش تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، مستند، پادکست و… به نشانی www.abozargilan.ir خواهد بود.

 رئیس بسیج رسانه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: محورهای جشنواره شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای بسیج و سپاه، امیدآفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی‌ اسلامی، حجاب و عفاف و پنج محور بومی اعم از گیلان و تهدیدات آبی، راه‌های برون‌رفت از پیری جمعیت، گردشگری و حفظ اراضی ملی، مهاجرپذیری و چالش تغییر کاربری، رسانه و چشم‌انداز زیست‌محیطی گیلان می‌باشد.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه