نماینده مردم بندر آستارا در مجلس؛

حرم مطهر امامزادگان آستارا در ایام اربعین حسینی افتتاح می‌شود

نماینده آستارا از اتمام کامل عملیات بازسازی حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) خبر داد و گفت: این حرم مطهر در ایام اربعین حسینی افتتاح می‌شود.

حرم مطهر امامزادگان آستارا در ایام اربعین حسینی افتتاح می‌شود

به گزارش ۸دی،غلامرضا مرحبا در جریان بازدید از روند پیشرفت فیزیکی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و پروژه‌های تسطیح قبور، صحن شهید سردار سلیمانی، شبستان، هتل آپارتمان نور و دیگر طرح‌های عمرانی این بقعه آستارا گفت: امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) پیشانی و هویت شهرستان آستارا است.

نمایند مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبستان با بیان‌اینکه سر و سامان پیدا کردن و تکمیل امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و داشتن ساختمانی در خور شان و نام این بزرگواران از دغدغه‌های مردم این شهرستان بود، افزود: خوشبختانه به لطف و یاری خداوند و همت اداره اوقاف و امور خیریه کارهای خوبی در امامزادگان صورت گرفته است.

وی از اتمام کامل عملیات بازسازی حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) خبر داد و تصریح‌کرد: حرم مطهر در ایام اربعین حسینی افتتاح می‌شود.

مرحبا با اشاره به اینکه شبستان و حسینیه حرم مطهر نیز کارهای عمده انجام شده و حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: بزودی با اتمام عملیات عمرانی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت از آغاز عملیات عمرانی صحن شهید سلیمانی خبر داد و افزود: عملیات اجرایی بزودی آغاز می‌شود و مصالح خریداری شده و امیدوارم بتوانیم محوطه را برای پذیرایی زائرین، مومنان و مسافرین آماده کنیم.

وی با بیان‌اینکه برای بازسازی و تکمیل هتل، شبستان، حسینیه، حرم و محوطه‌سازی مجموعا بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح‌کرد: امیدواریم خیرین و مومنین همچنان در ساخت، بازسازی و تکمیل این بقعه دست خدمتگزاران خود در حرم مطهر و اداره اوقاف و امور خیریه را بگیرند تا بقعه هرچه سریعتر تمکیل شود.

مرحبا به عملکرد مثبت اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا در خصوص گستردگی پروژه‌ها و فعالیت مداوم این اداره در دوران کرونا بر مدیریت جهادی و انقلابی توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه