امام جمعه رودسر:

دولت و مجلس انقلابی کم کاری ها را جبران کنند/ عفاف و حجاب از مصادیق اسلام است

امام جمعه رودسر، گفت: انتظار ما از دولت و مجلس انقلابی، جبران کم کاری های گذشته است، می دانیم کار دشواری است و به سرعت درست نمی شود، اما باید تمام زیرساخت های تخریب شده، اصلاح شود.

دولت و مجلس انقلابی کم کاری ها را جبران کنند/ عفاف و حجاب از مصادیق اسلام است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت‌الاسلام روحانی در همایش مدافعان حریم عفاف رودسر، با بیان اینکه ما در هر شرایطی برای دفاع از حریم اسلام که یکی از مصادیق آن عفاف و حجاب است در میدان حاضریم. گفت: شاهد دهن کجی یک عده هنجارشکن به عفت و حجاب در جامعه هستیم.

وی افزود: عده ای میپرسند، چرا وضعیت عفاف و ححاب جامعه ما اینگونه شده است؟ در پاسخ باید بگویم: در طی سال های اخیر با افکار لیبرالی حتی به پوشش کارمندان دولتی که حقوق بگیر خود دولت بودند نیز توجه نشد و در امور فرهنگی هزینه نکردند و نمی کنند.

امام جمعه رودسر تصریح کرد: طی این ۳۲ سال در ظاهر به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که فرمودند: “مراقب قتل عام فرهنگی کشور باشید”، چشم گفتند، اما در باطن به آن عمل نشد.

حجت الاسلام روحانی افزود: نباید از ابزار فضای مجازی، که دشمن طراحی کرده و برنامه هایی در سر دارد، غفلت کنیم.

وی یکی دیگر از دلایل وضعیت کنونی حجاب را، انهدام تمام زیر ساخت‌های عفاف و حجاب جامعه ذکر کرد و افزود: این دولت‌ها هستند که به تولید کنندگان لباس های مستهجن مجوز می دهند.

امام جمعه رودسر ادامه داد: اینکه دو جوان زندگی مشترک خود را در مسجد یا کنار حرم امام و امامزادگان آغاز بکنند، از ارزش های فرهنگی جامعه و فضیلت ساز است.

وی از اینکه جامعه دینی، تحت تاثیر بمباران همه جانبه دشمن قرار نگرفت را تحسین کرد و ضمن تقدیر، خطاب به بانوان حاضر در همایش گفت: نه گرما توانست چادر را از روی سرتان بردارد نه بمباران لیبرال ها، شما راه فاطمی را طی کردید.

حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: امروز انتظار ما از دولت و مجلس انقلابی، جبران این سی سال است، که میدانیم کار دشواری است و به سرعت درست نمی شود، اما باید تمام زیرساخت هایی را که تخریب کردند، اصلاح شود، و گرنه ما به این دولت هم انتقاد خواهیم کرد.

روحانی گفت: صداوسیما علیرغم اینکه زیر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، شاهد انتقاد رهبر از این سازمان بوده ایم. لذا صداوسیما در حاکمیت عفاف و حجاب جامعه ما نقش به سزایی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه