امام جمعه رودسر: مسئولین در رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند

امام جمعه رودسر، گفت: مسئولین برای تسریع در رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند، تمامی گره های اقتصادی و معیشتی حل شود.

امام جمعه رودسر: مسئولین در رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند

به گزارش هشت دی،“حجت‌الاسلام تقی روحانی” در خطبه های نماز جمعه امروز رودسر، از حضور میلیونی و خیره کننده مردم در تشیع پیکر شهدای گمنام تشکر و قدردانی کرد و این حضور پور شور را پیامی برای ایران و غربی ها دانست.

وی خطاب به آن دسته از هموطنان کشور، که همیشه انتقاد دارند و ابراز نارضایتی میکنند گفت: آیا کسانی که در این مراسمات حضور پررنگ دارند، مشکل اقتصادی و معیشتی ندارند؟

امام جمعه رودسر با بیان اینکه دولت انقلابی ما در راستای رفع مشکلات، شب و روز ندارد، تاکید کرد: این جمعیت میلیونی را ببینید، راه شهدا نباید فراموش شود، چرا که غربی ها مدام غبار یاس و ناامیدی بر روی مردم ما می پاشند، لذا ما خودمان از تورم و گرانی و عدم اشتغال آگاه و بر آن واقف هستیم اما با تلاش و اهتمام شبانه روزی دولت، وزرا، استانداران و مسئولین، این مشکلات حل و گره ها باز خواهد شد و مردم از این فشار رها می شوند.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قدم های این شهدا گره گشای سفره های مردم خواهد شد، گفت: این شهدا در میان خاکیان بودند و در میان افلاکیان معروف و مشهورند.

امام جمعه رودسر ضمن تقدیر و تشکر از مردم، از مسئولین خواست، برای مردم وقت بیشتری بگذارند و برای تسریع رفع مشکلات آنها تلاش مضاعف داشته باشند، بلکه تمام گره ها گشوده شود.

وی با اشاره به رخداد ۱۹ دی سال ۵۶، بیان کرد: آن زمان شخصی نادان با انتشار مقاله ای در روزنامه اطلاعات علیه امام راحل(ره)، در این خیال بود، که با اهانت به امام در روزنامه، می تواند ایشان را کوچک کند، اما طلاب حوزه علمیه، مراجع تقلید و مردم قم، به میدان آمدند و سینه سپر کردند، و چه بسا شهید هم شدند. و چهار راه شهدا به سمت پل حجت غرق خون شد.

روحانی ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ ۱۹ دی گفت: این حرکت باعث، سر دادن شعار مرگ برشاه و سرآغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی، در تمام کشور شد.

وی در پایان با اشاره به مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که وحشت دوباره همه جنایتکاران خصوصا قاتلان سردار را در پی داشت، افزود: مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، با همدستی ترامپ و رژیم صیهونستی که یکی از طراحان عملیات بود، چند روز پیش اعلام کرد: جان ما در خطر است، حفاظت از جان من و ترامپ را بیشتر کنید. چرا که شنیده است؛ جانشین سردار سلیمانی تاکید کرده است: قاتلان حاج قاسم در هر کجای دنیا، در رصد آزادگان جهانند و روزی به تیر غیب دچار خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه