امام جمعه رودسر:

مردم عاشق لباس مقدس روحانیت هستند

امام جمعه رودسر گفت: قدم زدن در خیابان با لباس روحانیت برکت دارد و عاشقان این لباس می‌دانند که طلاب شاگرد مکتب امام صادق(ع) می‌باشند و مردم عاشق این لباس هستند.

مردم عاشق لباس مقدس روحانیت هستند

به گزارش هشت‌دی،حجت الاسلام تقی روحانی امروز در کلاس درس اخلاق و مراسم تجلیل از طلاب برگزیده مسابقات ورزشی در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: طلبگی مدالی است از طرف پیامبر خدا(ص)، اهل بیت(ع) و خصوصا حضرت فاطمه زهرا(س) و نباید از این لباس مقدس روحانیت جدا شد، زیرا جدا شدن از این لباس مقدس برکت را از زندگی می‌برد.

وی  ادامه داد: قدم زدن در خیابان با این لباس برکت دارد و عاشقان این لباس می‌دانند که طلاب شاگرد مکتب امام صادق(ع) می‌باشند و مردم نیز عاشق این لباس هستند.

امام جمعه شهرستان رودسر ادامه داد: در پایان ماه شعبان و آغاز ماه رمضان و در آستانه تحویل سال اشاره کرد و  گفت: در لحظه تحویل سال نو، با تمام وجود دعا کنیم خداوند فرج امام زمان(عج) را برساند و این نظام و انقلاب را با دست با کفایت مقام معظم رهبری به دست مبارک امام زمان(عج) برساند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از طلابی که در المپیاد ورزشی استان در رشته‌های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز مقام کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه