استاندار گیلان:

تکمیل آزادراه قزوین – رشت عیدی دولت به مردم است

استاندار گیلان با بیان اینکه کار آماده‌سازی قطعه آخر آزادراه قزوین – رشت مراحل آخر خود را طی می‌کند، گفت: تکمیل این آزاده راه عیدی دولت سیزدهم به مردم گیلان و مسافران است.

تکمیل آزادراه قزوین – رشت عیدی دولت به مردم است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی عصر امروز در حاشیه بازدید از قطعه آخر آزادراه قزوین به رشت در منجیل در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه مراحل نهایی نصب روشنایی و ایمنی راه‌ها را طی می‌کند، اظهار کرد: قطعه آخر بزرگراه قزوین به رشت با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی از صرف ۲۰ هزار میلیارد ریال برای این پروژه خبر داد و ادامه داد: ۸ کیلومتر از پروژه آزادراه رشت – قزوین باقیمانده بود که با اهتمام ویژه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط در حال تکمیل است.

استاندار گیلان به ویژگی استان گیلان مخصوصاً گردشگرپذیر بودن و حضور مسافران در طول سال و مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اتمام این پروژه تردد به گیلان را سهل‌تر و راحت‌تر می‌کند.
عباسی تکمیل آزاده راه قزوین به رشت را عیدی دولت سیزدهم به مردم گیلان و مسافران دانست و ادامه داد: آزاده رشت به قزوین اهمیتی که به‌واسطه کاهش بار ترافیکی و نقش آن در توسعه گیلان با نگاه حمایتی ملی تکمیل می‌کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه