روحانی: آمریکا برای حضور در مذاکرات منتظر اجازه ایران است

امام جمعه رودسر در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد: همان آمریکای به ظاهر ابر قدرت که می‌گفت، ما از برجام خارج شدیم و برای نابودی کشور ایران به خود میبالید اکنون برای برگشتن به پشت میز مذاکره ۱+۴، منتظر اجازه ایران است.

روحانی: آمریکا برای حضور در مذاکرات منتظر اجازه ایران است

به گزارش ۸دی، “حجت‌الاسلام تقی روحانی” در خطبه های نماز جمعه امروز رودسر، ضمن گرامیداشت روز دانشجو، به جنبش‌ها و اعتراضات دانشجویان سال ۱۳۳۲ نسبت به ورود نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به تهران و حمله رژیم پهلوی به دانشجویان معترض و به شهادت آنها توسط رژیم شاهنشاهی اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: همان آمریکا ی به ظاهر ابر قدرت که در رسانه ها اعلام میکرد؛ ما از برجام خارج شدیم و برای نابودی کشور ایران به خود میبالید، اکنون برای برگشتن به پشت میز مذاکره، منتظر اجازه ایران است، لذا تحلیل گران سیاسی در این مورد، گفتند: ایران اسلامی با منع ورود به اتاق مذاکرات، آمریکا را به شدت تحقیر نموده است. آمریکا و سرسپردگانش آگاه باشند، ۴۲سال است که ما هیمنه آنها را در هم شکستیم و تحقیر کردیم. اگر آمریکا نسبت به رفع همه تحریم ها، که خواسته ی ملت ایران است، زانو نزند و تسلیم نشود، این تحقیرها به شدت ادامه خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه رودسر ضمن بزرگداشت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی، گفت: همانطور که از نام نیروی دریایی مشخص است، حفاظت و حراست از مرزهای آبی کشور بر عهده، این نیروی الهی و راهبردی می‌باشد. چه بسا که در نبردهای زمینی همانند فتح خرمشهر، حضور و نقش محوری داشتند، که تعدادی جانباز و تعدادی به شهادت رسیدند. وی خاطر نشان کرد، این نیروی راهبردی علیرغم تمام تحریم های دشمن، قوی تر از سال گذشته فعال است.

روحانی بیان کرد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناو جماران و ناوشکن میسازد، زیر دریایی در اختیار دارد، و میسازد، در دورترین منطقه آبهای بین‌المللی از اقتصاد کشور حفاظت و پاسداری میکند و حضور مقتدرانه دارند. وی در پایان گفت: مردم ما از نیروی ارتش جمهوری اسلامی که برای حفاظت و پاسداری، ماهها خانواده خود را نمی بینند تشکر میکنند و قدردان هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه