رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در رشت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در بخش “سراوان” شهرستان رشت خبر داد.

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علی احمدپور” در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و حین پایش خودروهای عبوری در محور “رودبار” به “رشت” خودرو پراید حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه “سراوان” متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه متهمان ۳۱،۳۳،۳۴ و ۳۵ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را ارتقاء امنیت عنوان کرد و اذعان داشت: راه‌های مواصلاتی گیلان به صورت شبانه‌روزی تحت رصد پلیس است.
سرهنگ احمدپور در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با موادمخدر در اولویت ماموریت‌های نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: سامانه تلفنی ۱۲۸ در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم راه‌اندازی شده و پلیس با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت مردم گام بر‌می‌دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه