رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

دستگیری زن و مرد قاچاقچی در رودبار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: زن و مرد قاچاقچی با بیش از ۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان رودبار دستگیر شدند.

دستگیری زن و مرد قاچاقچی در رودبار

به گزارش هشت‌دی علی احمدپور امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: طی انجام تحقیقات نامحسوس و فنی صورت‌گرفته با همکاری سربازان گمنام امام‌زمان (عج) صحت موضوع برای پلیس محرز شد که متهم موردنظر در حال انتقال مواد مخدر به گیلان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان تصریح کرد: پس از تحت‌نظر قراردادن محورهای مواصلاتی، خودرو پژو ۴۰۵ متهم در شهرستان رودبار شناسایی و متوقف شد.

احمدپور از کشف ۴۲ کیلو و ۷۶۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک و ۵۰۰ گرم ماده روان‌گردان شیشه و یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در بازرسی از خودروی ۴۰۵ خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۴۵ساله و همدست ۳۸ ساله‌اش دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فراد مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است که در این راستا مردم می‌توانند اخبار و گزارش‌ها در خصوص مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه