رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۲۳۶ کیلو مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: طی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۲۳۶ کیلو و ۷۳۹ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

کشف بیش از ۲۳۶ کیلو مواد مخدر در گیلان

به گزارش هشت‌دی علی احمدپور امروز در گفتگو با خبرنگاران در ستاد مبارزه با مواد مخدر گیلان اعتیاد را یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی عنوان و اظهار کرد: طرح دوروزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با مواد مخدر و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان گیلان اجرا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۰۷ خرده‌فروش و ۷ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۰۹ معتاد متجاهر در این طرح جمع‌آوری شدند، افزود: رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم رخ می‌دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان تصریح کرد: در این راستا ۲۰۳ کیلو و ۶۷۲ گرم تریاک، ۱۴۱ گرم هروئین، ۳۵۱ گرم حشیش، ۱۹۴ گرم شیشه و ۳۲ کیلو و ۳۸۱ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

احمدپور با تأکید بر اینکه باید با تقویت قدرت اعتمادبه‌نفس، تصمیم‌گیری و ازبین‌بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت، بیان کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه