رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:

باند مواد مخدر در رودسر متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از متلاشی‌شدن باند قاچاق مواد مخدر در رودسر خبر داد و گفت: ۴۰ کیلوگرم تریاک از این قاچاقچیان کشف شد.

باند مواد مخدر در رودسر متلاشی شد

به گزارش هشت‌دی علی احمدپور امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان اظهار کرد: ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر و اعتیاد است.

 وی در ادامه افزود: در این راستا شناسایی و دستگیری قاچاقچیان این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی مشخصات متهمان و خودروی پراید آنها با همکاری سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در رودسر خبر داد.

احمدپور با بیان اینکه مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی قضائی خودروی متهمان را در این شهرستان متوقف کردند، گفت: پیشرفت جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودروی قاچاقچیان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا متهمان ۳۴، ۳۷ و ۴۴ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه