رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف ۷۰ کیلو مواد مخدر در لنگرود 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از خودرو جنسیس آنها در شهرستان لنگرود خبر داد.

کشف ۷۰ کیلو مواد مخدر در لنگرود 

به گزارش هشت‌دی علی احمدپور در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رشت مواد مخدر و بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی بوده که با تحمل خسارات مالی و جانی بی‌وقفه، بیشترین میزان مواد مخدر غیرقانونی را از چرخه منافع سوداگران مرگ خارج کرده و بخشی از جامعه جهانی رو از ابتلا به اعتیاد محفوظ داشته است.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان اشاره کرد و افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام اینکه پس از اقدامات فنی صورت‌گرفته، خودرو جنسیس قاچاقچیان حین انتقال مواد مخدر در شهرستان لنگرود توسط پلیس شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۷۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام مسئول در پایان کرد: قاچاقچیان ۳۶ و ۴۱ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

احمدپور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارش‌ها در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آنها، گام برمی‌دارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه