فرماندار آستارا مطرح کرد:

نامگذاری هفته وحدت و روز دانش آموز، خط بطلان بر همه توطئه ها

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: نام گذاری هفته وحدت و روز دانش آموز، خط بطلان بر همه توطئه های دشمنان است.

نامگذاری هفته وحدت و روز دانش آموز، خط بطلان بر همه توطئه ها

وی با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که در سوریه بحث تکویری ها پیش می آید، ادامه داد: در عراق مباحث قومی قبیله ای، در یمن مسلمان کشی و در سایر کشورها برنامه های دیگری با توطئه های استکبار اتفاق می افتد و ملت ایران به خصوص نسل جوان و دانش آموزان باید به هوش باشند تا در دام دسیسه های استکبار گرفتار نشوند.

وی داشتن رهبری فرزانه را برای ملت ایران یک فرصت برشمرد و خاطر نشان کرد: با رهنون های این شخصیت بزرگوار، تمام نقشه های مستکبران نافرجام مانده است.

صابر با اشاره به اینکه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی از دیگر برنامه های دشمنان است، تصریح کرد: با نام گذاری روز دانش آموز و هفته “وحدت” که با درایت رهبر کبیر انقلاب در سال های نخست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق شد، خط بطلان بر همه توطئه ها کشیده شد.

وی با تأکید بر اینکه استکبار همه روز در کنار مردم ایران است، هشدار داد: با نگاهی اجمالی به اتفاقات کشورهای همسایه، می توان به سادگی خطرات ناشی از آن را درک کرد.

وی بصیرت و آگاهی را لازمه مبارزه با استکبار برشمرد و اضافه کرد: نباید جای خالی بگذاریم تا دشمن از آن فرصت برای ضربه زدن به ملت استفاده کند.

وی ۱۳ آبان را روز نمادین استکبارستیزی عنوان کرد و افزود: با وحدت و همبستگی “دشمن” شکست خورده است و مشکلات اقتصادی، کارگری و سایر صنوف همانند سایر مسایلی را که در طول چهار دهه انقلاب بر ما تحمیل شد، حل شدنی است.

وی با بیان اینکه اهانت به ساحت مقدس دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) مبین این می باشد که دشمن از لحاظ منطق دچار چالش است، تأکید کرد: اینها کدی برای این است که همگان بدانند که دشمنان در مقابل منطق اسلام کم آورده اند.

ماهیت ۱۳ آبان مبارزه با استکبار جهانی است

سید سجاد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا نیز در این مراسم، تصریح کرد: تبعید امام (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، کشتار دانش ‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ سه رویداد مهم می باشد که در برگه های تاریخ انقلاب حک شده است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت این رخدادها، مبارزه با استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آن است، افزود: این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

موسوی با بیان اینکه تقدیم خون ۳۶ هزار شهید دانش آموز برای صیانت از انقلاب، مبین بصیرت این قشر است، یادآور شد: دانش آموزان در همه حال مدافع کیان کشور و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به مانند سال های گذشته در آستارا برگزار نمی شود، خاطرنشان کرد: تشکل های دانش آموزی همزمان با یوم الله ۱۳ آبان، رأس ساعت ۱۰ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل چهار راه مصلی تجمع خواهند کرد.

 

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه