استاندار گیلان:

پیام زندگی شهید انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ بر عهده همه مسئولین و مردم گیلان است

استاندار گیلان گفت: چیزی که باعث شد این دو شهید بزرگوار در مدت کوتاه خدمت خود در بین مردم گیلان ماندگار و بی بدیل باشند بزرگ منشی، روحیه مردمی بودن، تعهد، ایمان به نظام و خدمت به مردم است.

پیام زندگی شهید انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ بر عهده همه مسئولین و مردم گیلان است

به گزارش هشت دی؛ ارسلان زارع استاندار گیلان در سی و نهمین سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور، شهید “علی اخوین انصاری” و شهید “علی رضا نورانی”، معاون عمرانی اسبق استانداری گیلان و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان که به صورت تلویزیونی و زنده از شبکه باران پخش شد با بیان اینکه بدلیل ویروس منحوس کورونا یادواره این شهدای گرانقدر بصورت تلوزیونی برگزار شد اظهار کرد:
شهیدان دکتر انصاری و نوراتی از جمله شهدای ممتازی بودند که عمر دنیوی خود را در اختیار اسلام و ملت ایران گذاشتند.

زارع ادامه داد: آن چیزی که باعث شد این دو شهید بزرگوار در مدت کوتاه خدمت خود در بین مردم گیلان ماندگار و بی بدیل باشند بزرگ منشی، روحیه مردمی بودن، تعهد، ایمان به نظام و خدمت به مردم است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه پیام زندگی شهید انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ بر عهده همه مسئولین و مردم گیلان است افزود: ساده زیستی در رفتار و گفتار از خصوصیات بارز این شهدای گرانقدر بود و منجر به یادگار ماندن خاطراتی نیکو از این شهیدان بین مردم گیلان شده است.

وی خاطر نشان کرد: تقویت صداقت در رفتار با مردم، با وجود نارسایی ها و تنگناها، منجر به کمال وحدت با مردم میشود و شهیدان انصاری و نورانی الگویی جاویدان در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه