‍ فرماندار رودسر:

امکانات برای ساماندهی ۱۶ خانوار آسیب دیده از سیل و رانش زمین فراهم است

فرماندار شهرستان رودسر گفت: شرایط زمین و تسهیلات لازم برای ساماندهی ۱۶ خانوار آسیب دیده از سیل و رانش زمین فراهم است اما شهرستان با مانع تراشی و ممانعت آب منطقه ای روبرو است.

امکانات برای ساماندهی ۱۶ خانوار آسیب دیده از سیل و رانش زمین فراهم است

به گزارش ۸دی، نشست بررسی وضعیت پروژه ها و اعتبارات عمرانی شهرستان رودسر به ریاست فرماندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل شهری و روستایی استانداری ، معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار شد.

در این‌ نشست حسین اسمعیل پور فرماندار رودسر با بیان اینکه تمام فعالیت های عمران شهری در قالب طرح جامع و تفصیلی انجام می شود ،گفت: برای برنامه ریزی درست و مدیریت صحیح شهری داشتن طرح جامع و تفصیلی امری ضروری و مهم بشمار می رود که متاسفانه شهرهای رودسر کلاچای، چابکسر و واجارگاه فاقد این طرح هستند.

نماینده عالی دولت در رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از اینکه ماهها از وقوع سیل در منطقه کاکرود و رانش زمین در روستای آزارکی گذشته و اقدام مناسب و سازنده ای برای حل مشکلات مردم این روستاها صورت نگرفته این وضعیت را توجیه پذیر ندانست و بیان کرد :با توجه به اینکه شرایط زمین و تسهیلات لازم برای ساماندهی ۱۶ خانوار آسیب دیده از سیل و رانش زمین فراهم است اما شهرستان با مانع تراشی و ممانعت آب منطقه ای روبرو است.

اسمعیل پور در ادامه معضل پسماند را یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهرستان عنوان نمود و گفت : امیدوارم با در نظر گرفتن سهم بیشتری از اعتبارات در حوزه مدیریت پسماند بتوان فضای شهرستان را از آلودگی زباله و مشکلات زیست محیطی پاک کرد.
وی خاطر نشان کرد: مشکلات این شهرستان بیش از آنکه اعتباری باشد بیشتر مدیریتی بوده که نیازمند اهتمام بیشتر مدیران استانی است.

فرماندار شهرستان رودسر در پایان از حمایت های استاندار گیلان در خصوص پیگیری طرحها و اتمام آنها در دولت تدبیر و امید قدردانی نمود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه