از شایعه ای برای فریب مردم تا تأیید صلاحیت توهمی برای آقای نماینده!

در روز گذشته دروغی مبنی بر اینکه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت موفق به اخذ تأیید صلاحیت از سوی شورای نگهبان شده، شایع شد که در کمتر از چند ساعت فضای مجازی را تحت الشعاع قرار داد.

از شایعه ای برای فریب مردم تا تأیید صلاحیت توهمی برای آقای نماینده!

به گزارش ۸دی، در روز گذشته شایعه ای مبنی بر اینکه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت موفق به اخذ تأیید صلاحیت از سوی شورای نگهبان شده منتشر شد که در کمتر از چند ساعت فضای مجازی را تحت الشاع قرار داد و باعث واکنش های فراوان در این خصوص از سوی چهره های مختلف شد.

زمان و نوع انتشار خبر و اشاعه آن در کمترین فرصت، حکایت از یک طرح برنامه ریزی شده از سوی اتاق فکری است که آخرین چنگ ها را جهت بقا در اریکه قدرت می زند؛ لیکن این آفتاب نیز زیاد در پشت ابر باقی نماند و خیلی زود مراجع ذیصلاح و متولیان امر با پیگیری و اطلاع رسانی بجا این شایعه هدفمند را تکذیب کردند.

لیکن در این بین کنش آقای نماینده اصولگرایِ اعتدالی با مشی ولایت فقیه و… در نوع خود جالب، دیدنی و البته باعث تحیر و تعجب است!
در حالی که سخنگوی شورای نگهبان رسما و با اشاره مستقیم شایعه افزایش تأیید صلاحیت ها را تکذیب کرده است؛ گفته می شود این نماینده فعلی در این راستا صبح امروز در بخش های شهرستان حضور داشته و برخی رسانه ها از برگزاری میتینگ در سطح شهر خبر داده اند!

شنیده ها حاکی از این است که این نماینده که قرابت مثال زدنی به دولت و پاستور نشینان دارد با وعده سرخرمن دولتی ها در خصوص قطعیت اخذ تایید صلاحیت بی محابا روانه رشت شده و این چنین در پی اقدامات فراقانونی خود است که امید می رود نهادهای نظارتی علی الخصوص دادگستری رشت در اسرع وقت اقدام مقتضی را در این زمینه صورت دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه