علی محمد جلوه در گفتگو با 8دی:

جمهوری اسلامی قلعه نفوذ ناپذیری است که دیوارهای آن ولایت فقیه و دروازه های آن انتخابات است

علی محمد جلوه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی قلعه بزرگ ونفوذ ناپذیری است که دیوارهای آن ولایت فقیه اما دروازه های آن انتخابات است، گفت: دشمن می خواهند انتخابات را به حاشیه ببرد.

جمهوری اسلامی قلعه نفوذ ناپذیری است که دیوارهای آن ولایت فقیه و دروازه های آن انتخابات است

علی محمد جلوه در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با تأکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ما در قرآن کریم مأمور به ایمان و عمل صالح هستیم و عمل صالح در ۲ جا تعریف شده است و عملی است که طبق دستورات خدا است.

وی افزود: تکلیف در یوم الله ۲۲بهمن فریاد است و وقتی مراجع بزرگوار می فرمایند واجب است، عقل هم حکم می کند که چه کار باید کرد.

این کارشناس سیاسی با تأکید براینکه هیچ عاقلی نرفتن به راهپیمایی را سفارش نمی کند، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن را مأیوس می کند.

جلوه ادامه داد: اگر ۲۲بهمن در خانه بمانیم به نفع کفار است و حضور در راهپیمایی مدیریت و خنثی کردن توطئه های جبهه کفار است.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن باعث شادی روح شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی قلعه بزرگ ونفوذ ناپذیری است که دیوارهای آن ولایت فقیه اما دروازه های آن انتخابات است.

جلوه خاطرنشان کرد: دشمن می خواهند انتخابات را به حاشیه ببرد اما ان شاء الله شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه