استاد دانشگاه در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

دشمن از مردم پای کار انقلاب عصبانی است/ امنیت و وحدت ملت را نشانه گرفته اند

“علی محمد جلوه” استاد دانشگاه امنیت و وحدت را دو مسئله مهم و اساسی در پیشرفت کشور دانست و گفت: دشمن با چالش کشیدن این مسئله درصدد ایجاد ناامنی و تفرقه افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف است که البته با بصیرت ملت مواجه خواهند شد.

دشمن از مردم پای کار انقلاب عصبانی است/ امنیت و وحدت ملت را نشانه گرفته اند

“علی محمد جلوه” استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار هشت دی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان مان در شیراز با اشاره به مقابله دشمنان با مولفه قدرت در کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران قطعا دشمنان بسیاری دارد، دشمنان قسم خورده ای که به شدت عصبانی هستند و با هر شخص و مولفه ای در هر زمینه ای که تولید قدرت کند مخالف هستند و آن را هدف قرار می دهند.

“امنیت و وحدت” دو مولفه تولید قدرت در کشور

وی به “امنیت و وحدت” به عنوان دو مولفه تولید قدرت در کشور اشاره کرد و گفت: امنیت و وحدت دو مسئله مهم و اساسی در پیشرفت کشور است که دشمن با به چالش کشیدن این دو مولفه درصدد ایجاد ناامنی و تفرقه افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف است که البته با بصیرت ملت مواجه خواهند شد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: دانشجویان، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی از محور های تولید قدرت هستند لذا در علم یا سیاست فرقی نمی کند، دشمن با تولید قدرت مخالف است.

جلوه با اشاره به علت حوادث اخیر در کشور تصریح کرد: بخش عمده ای از آن مربوط به عوامل داخلی کشور است که اگر خواص بیشتر از خودشان به مردم می پرداختند شاید شاهد چنین حوادثی نبودیم.

وی با اشاره به نامه ۵۳ نهج البلاغه بیان کرد: امیرالمومنین(ع) خطاب به مالک می فرمایند، به توده مردم تکیه کن که این خواص در موقع فراوانی نعمت سیر نمی شوند و در سختی باری از مردم را بر دوش نمی کشند.

این استاد دانشگاه گفت: شهدای ما در طول تاریخ انقلاب از قشر همین پا برهنه ها و جز توده مردم بودند اما متاسفانه به کسانی بها داده شد که در سختی ها به میدان نیامدند.

جلوه با اشاره به اینکه همیشه هدف دشمن، اماکن مذهبی نیست بلکه به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اظهار کرد: بمب گذاری مجلس شورای اسلامی، رژه نیرو های مسلح در اهواز و از این دست حوادث را در سال های اخیر شاهد بودیم اما در اماکن مذهبی، به دلیل کثرت مردم انقلابی و شدت بمب خبری و تراکم جمعیت مورد هدف قرار گرفت و عده ای نیز به دنبال این حادثه خواهان فتنه داخلی در کشور با همراهی شیعه انگلیسی و امریکایی هستند که هر دو گروه تحت حمایت انگلیس و عربستان سعودی است که می خواهند این مسئله را با اختلاف بین شیعه و سنی به نفع خودشان تمام کنند که اگر این آتش شعله ور شود قطعا هزینه سنگینی برای کشور دارد.

مردم همیشه حاضر در صحنه انقلاب دشمن را عصبانی می کنند

وی به عقده گشایی دشمنان نظام در پی حوادث اخیر کشور اشاره کرد و یادآور شد: این دشمن، عقده انقلاب را دارد که آمریکا علاوه بر ایران، مواضع دیگرش را نیز در حال از دست دادن است و مسئله «مردم همیشه در صحنه» نیز مورد عصبانیت دشمن است لذا علاوه بر انقلاب، عقده ملت را نیز دارند بنابراین در اینگونه اماکن مذهبی عقده گشایی می کنند.

این استاد دانشگاه به ارائه راهکار برای دولت و مردم در پی حادثه اخیر پرداخت و تاکید کرد: دولت باید به توده مردم رسیدگی و توجه بیشتری کند و لذا به این ملت شایسته و مستحق، خدمت کند، در گام بعدی، بانیان وضع موجود باید برکنار شوند. به تعبیر امیر المومنین(ع) این مردم، میدان داران هستند، به کمترین قانع و شاکر هستند لذا به این قشر باید رسیدگی شود.

جلوه با بیان اینکه مردم باید مزه جمهوری اسلامی را بچشند تصریح کرد: دولت ها در طول تاریخ انقلاب خیلی انقلابی نبودند لذا خطا کردیم و باید کسانی در راس نظام باشند که برای مردم فداکاری کنند و مردم مزه جمهوری اسلامی، عدالت و خدمت را بچشند، ملت برای دولتمردان باید موضوعیت داشته باشد نه طریقیت و دولتمردان باید تلاش کنند باری از دوش مردم بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه