پیام نماینده مردم فومن و شفت در مجلس به مناسبت دهه فجر:

دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و آغاز خودباوری ملت بود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پیام خود به مناسبت دهه فجر نوشت: دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود.

دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و آغاز خودباوری ملت بود

به گزارش هشت دی محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه فجر پیامی فرستاد.

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

«دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است»
(مقام معظم رهبری دام ظله)

دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله‌اکبر و رهبری داهیانه امام راحل (ره) در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و برگ زرینی را در تاریخ به ثبت رساند.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همواره با توطئه های گوناگون، تبلیغات مسموم رسانه ای و تحریم های ظالمانه اقتصادی به دنبال شبهه‌افکنی و تضعیف دستاوردهای چهل و یکساله انقلاب اسلامی بوده و هستند که بی شک ملت غیور ایران اسلامی همچون گذشته با بصیرت، هوشیاری، وحدت کلمه و مشارکت همگانی در عرصه های مختلف کشور پاسخ محکمی به آنان خواهند داد و به فضل الهی با پیاده سازی سیاست های ارزشمند اقتصاد مقاومتی در گام دوم انقلاب پر صلابت تر ظاهر خواهیم شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، شهدای گرانقدر انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم و به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار و غیور شهرستانهای فومن و شفت تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سعادت و بهروزی مسئلت می نمائیم.

محمد مهدی افتخاری
نماینده مردم غیور شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه