اعلام آمادگی دفتر نماینده فومن و شفت برای مناظره با “ناصر عاشوری”

دفتر حجت الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت به دعوت “ناصر عاشوری” برای مناطره پاسخ مثبت داد.

اعلام آمادگی دفتر نماینده فومن و شفت برای مناظره با “ناصر عاشوری”
به گزارش ۸دی، دفتر حجت الاسلام مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس دهم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع می رساند که اخیراً در فضای مجازی اعلام گردیده که آقای حاج ناصر عاشوری نماینده محترم ادوار در جلسه ای در جمع بانوان محترم شفت اعلام داشته اند که: « در ایام انتخابات این آمادگی را دارم تا با دعوت از منتقدین و مخالفینم در یک جلسه، پاسخگوی سوالاتشان باشم و در ادامه متذکر شده اند که تجربه حضور چندین باره در انتخابات ، توان پاسخگویی به پرسش های مخالفان را به من داده است ؟!!! »
ضمناً ایشان تاکید نموده اند ؛ از زمان قانونی و تبلیغاتی برای رفع ابهامات و پاسخ به پرسش های مخالفانم استفاده خواهم کرد!!!
لذا با امعان نظر به فراخوان آقای ناصر عاشوری نماینده محترم ادوار مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، اعلام میداریم که دفتر حاج مهدی افتخاری از این فراخوان و تقاضای اعلام تشکیل جلسه پرسش و پاسخ و مناظره استقبال کرده و از تمامی جریان های سیاسی و انتخاباتی دعوت می نماید تا همکاری لازم جهت تشکیل این جلسه را با استقبال حضورشان در این جلسه و مناظره را ، مورد حمایت خویش قرار دهند !!!
در پایان، دفتر حاج مهدی افتخاری آمادگی کامل خود را جهت انجام مقدمات لازم و شایسته برای تشکیل این جلسه پرسش و پاسخ و مناظره اعلام داشته و امید داریم تا نتیجه و بازخورد تشکیل این جلسه پرسش و پاسخ و مناظره در راستای تقویت روند توسعه دو شهرستان های فومن و شفت باشد.
در خاتمه ضمن اعلام تمایل حتمی به حضور در مناظره، آمادگی لازم جهت معرفی نماینده این دفتر جهت حضور در مناظره را اعلام خواهیم نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه