معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در گفت وگو با ۸دی:

به زودی شاهد حضور حتی یک آمریکایی در منطقه نخواهیم بود/ قطعا این پرچم بر زمین نخواهد ماند

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در گفت وگو با ۸دی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: قطعا این پرچم بر زمین نخواهد ماند و در جبهه مقاومت شاهد حضور دست پرورده های حاج قاسم هستیم.

به زودی شاهد حضور حتی یک آمریکایی در منطقه نخواهیم بود/ قطعا این پرچم بر زمین نخواهد ماند

محمدمهدی نیازمند، معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در گفت وگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با شهادت ژنرال سلیمانی با بیان اینکه سرانجام زیبای مردان مخلص و بندگان مجاهد خدا چیزی جز شهدا نیست اظهار کرد: اتفاقی که منجر به شهادت دوتن از رهبران‌ مقاومتی شد که طبق نظر سنجی های خود آمریکا از محبوب ترین چهره‌ها بود فضای نفرت از آمریکا را در بین مردم منطقه به شدت رقم زد.

وی با بیان اینکه بار دیگر ثابت می شود که آمریکا جنایت کار ترین تروریست دولتی است که برای منافع خود دست به هر اقدامی می زند گفت: با این اقدام علاوه بر ایران با زینبیون پاکستان، فاطمیون افعانسان، حشدالشعبی و انصارالله یمن نیز مقابل شدند چرا که اینها حاصل زحمات سردار سلیمانی بزای بیداری نسب به سرنوشت خود و مقابله با زورگویی ها هستند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه طبق گفته رهبر انقلاب از آمریکایی ها انتقام سختی گرفته خواهد شد و به زودی شاهد این خواهیم بود که حتی یک آمریکایی در منطقه وجود نداشته باشد افزود: انشالله پایان این سلطه، آغاز ظهور امان زمان(عج) باشد.

وی با بیان اینکه اکنون تربیت یافتگان مکتب خمینی(ره) و رهبر انقلاب رشد کردند ادامه داد: همیشه در جبهه مقاومت روحیه بالای شهادت طلبی و ایثار و شهادت نسل به نسل منتقل شده و دیدیم که اگر پرچم از دست کسی افتد دیگری آن را برافراشته می کند‌.

نیازمند تصریح کرد: سید عباس موسوی در لبنان رفت سید حسن نصرالله آمد، بدر الدین حسین در انصارالله یمن رفت و عبدالملک ظهور کرد، قطعا این پرچم بر زمین نخواهد ماند و ما در جبهه مقاومت شاهد پرورش نیروهایی هستیم که به دست خود حاج قاسم پرورش یافتند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اینان ادامه دهنده راه او خواهند بود و حاج قاسم های بسیاری را تحویل جبهه مقاومت خواهیم داد گفت: رفتن حاج قاسم یک شوک بود، شهادت این مرد بزرگ خون او را آبیاری خواهد کرد و شاهد اتفاقات بزرگ خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه