فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در رشت:

سناریوی “رای ما را پس بده” ۶ماه قبل از انتخابات تصویب شده بود/ شیوه گرانی بنزین خائنانه است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با تاکید بر اینکه ما مخالف گرانی بنزین نبودیم بلکه به اینکه دولت ملت را توجیه نمیکند معتریضیم، افزود: شیوه گران کردن بنزین خائنانه بود.

سناریوی “رای ما را پس بده” ۶ماه قبل از انتخابات تصویب شده بود/ شیوه گرانی بنزین خائنانه است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) شامگاه یکشنبه در گرامیداشت حماسه ۸ و۹ دی و بزرگداشت مجاهدت های روشنگرانه شهید مدافع حرم سیداسماعیل سیرت نیا در مسجد بقیه الله الاعظم(عج) رشت، با تاکید بر اینکه پاسداران، خدمتگزاران ملت ایران هستند اظهار کرد: بگونه ای تربیت شدیم که روی یک تار موی کودکی از ایران غبار غم ننشیند‌.

سردار رحیم نوعی اقدم با اشاره به مسئله بصیرت افزایی و افشای شیطنت استکبار جهانی در داخل کشور گفت: پیش از پیروی انقلاب اسلامی ایران دنیا دوقطبی بود و هیچ کشور مستقلی وجود نداشت و همه کشورها یا شرقی میشدند و یا غربی اما تئوریسون های غربی پس از پیروزی انقلاب از ایران بعنوان قدرت سوم جهانی یاد کردند.

وی افزود: مشکل ما هیچگاه با امریکا حل نمیشود و برجام ، ۵+۱ و…همه بهانه های واگذاری ایران به آنها است، امریکا از استراتژی نابودی ایران هیچگاه دست نمیکشد و تغییر لحن و رفتار امریکا به این دلیل نیست که امریکا، انقلابی شده بلکه این انقلاب است که امریکایی شده است.

●حزب الله یک لشکر نیست، یک ادبیات است

وی با بیان اینکه امام ره حزب الله را از زیر سیم خاردارهای اسرائیل با ۱۰نفر تشکیل داد و این تعداد به فضل اللهی به ادبیات مقاومت تبدیل شده است اضافه کرد: امریکا با تمام قوا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز با ما درگیر جنگ و درگیری است.

این جانباز ۸سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه داعش دست نشانده امریکا برای نابودی انقلاب اسلامی ایران است افزود: از کشور فرانسه ۱۱هزار داعشی داشتیم که ۱۵۰۰نفر زن بودند که برخی از این افراد از بیش از ۵۰داعشی باردار بودند.

●سوریه، حیات خلوت ایران است

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه داعش از ۴کلمه دولت اسلامی، ایران، عراق و شام تشکیل شده است و عراق و ایران ستون مقاومت هستند اضافه کرد: سوریه از قدیم حیات خلوت ایران بود، امریکا و دنیا میخواست اسد را بردارند که ایران را به سوریه راه ندهند و اسراییل به رویای از نیل به فرات خود برسد، تاخت و تاز کند و در دنیا به عنوان خط مقدم امریکا پیشروی کند و حزب الله در محاصره بماند.

وی با بیان اینکه اراده الهی بر این است که قدرت رهبر رمعظم انقلاب به رخ جهان کشیده شود ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب به سردار رشید انقلاب قاسم سلیمانی فرمان داد به سوریه برود تا اسد باقی بماند و تا امروز بیش از ۳۵قطعنامه برای تعیین سرنوشت سوریه وضع شده است ولی احدی جرات نکرده بگوید که اسد باید برود، اسد میماند چون حزب الله باید بماند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با اشاره به دستور ترامپ برای حمله به ایران بیان کرد: امریکا ناو جنگی خود را به سمت ایران فرستاد اما با قدرت پهبادهای ایران و یمن و مقاومت به ناوهای جنگی خود دستور بازگشت داد.

وی ادامه داد: ژاپن مستعمره امریکا است و ایران سطح ارتباطی با این کشور ندارد ولی نخست وزیر ژاپن یک شب تماس گرفت که حامل پیام ترامپ برای رهبرایران هستم که مقام عظمی رهبری به جمکران رفتند.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه دستورات رهبری فوق تصورات بشری است افزود: رهبر معظم اسلام فرمودند من ترامپ را لایق دریافت پیام او نمیدانم و نخست وزیر ژاپن پیام را زیر خود گذاشت و روی آن نشست

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با بیان اینکه بعد از این قضیه ترامپ دستور حمله به ایران را مجددا صادر کرد و افزود: پهباد امریکا با دو محافظ به پرواز درآمد، و ۴۰۰متر به پرواز دریایی ما تجاوز کرد.

وی با اشاره به اینکه عکس العمل موشکی در دنیا ۱۵دقیقه و در ایران ۷دقیقه است ادامه داد: ملت ایران باید سرش را با افتخار بلند کند و به عزت و اقتدار خود افتخار کند.

●تصویب سناریوی رای ما را پس بده، ۶ماه قبل از انتخابات در امریکا

وی با بیان اینکه پس از پایان دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد، امریکا از روی قدرت امدن نیروهای انقلابی وحشت زده بود و اتقلاب مخملیی رنگی را تشکیل داد: آمریکا ترجیح میداد خاتمی به سرکار بیاید ولی خاتمی امریکا را قانع کرد که موسوی وارد بازی انتخابات شود.

سردار نوعی اقدم ادامه داد: امریکا رنگ سبز را به موسوی پیشنهاد کرد به دلیل سید بودن موسوی، مقدس بودن رنگ سبز و قطعه ای از رنگ پرچم ایران در جلسه ای با سران فتنه و امریکا با آن موافقت شد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با بیان اینکه برنامه ریزی اعلام تقلب و بهم ریختن آرامش کشور از ۶ماه قبل از انتخابات تصویب شده بود افزود: امریکا در ستادهای انتخاباتی جلسات توجیحی تشکیل دادند که همه ستادها ساعت ۱۵ بعدازظهر اعلام کنید که موسوی پیروز است و اگر رای نیاورد استارت تقلب زده میشود، به خیابان ها بریزید، قیام از درون و فشار از بیرون به سپاه و رهبر انقلاب ایران را با شعار رای ما را پس بده داشته باشید.

فائزه هاشمی در خیابان در جمع مردم اعلام کرد: برای ما مهم نیست چه کسی رییس جمهور شود، برای ما فقط مهم این است که رهبرمعظم انقلاب، رهبر ایران نباشد مثل زمان دولت هاشمی و خاتمی، اکبر هاشمی رفسنجانی در مقابل این حرکت فائزه گفت، او شخصی مستقل است‌.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه سران فتنه افراد بی تعصبی بودند که روی خون شهدا سوار شدند افزود: طی بازجویی از فتنه گران در خیابان مشخص شد اکثر آنان تحت تطمیع پولی، مواد یا اخلاقی بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از تهدید امریکا وحشت ندارند چون به مسئولین امنیتی اخود اعتماد دارند ولی نسبت به مسئولین دولتی اعتمادی ندارند افزود: مشکل روحانی با ما از زمانی شروع شد که از زمان بیانیه گام دوم رئیسی چند دزد را دستگیر کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ادامه داد: کسی که از دستگیری دزدان عصبانی میشود که یا خودش دزد است یا شریک دزدان است، روحانی میگوید بگیر و ببند نباید باشد.

سردار نوعی اقدم با اشاره به دستگیری روح اله زم و عصبانیت برخی افراد در کشور گفت: زم‌ عنصر اموزش دیده امریکا و اسرائیل با ماموریت سرنگونی نظام بود که لشکر وی سلطنت طلبان بودند ، با بازجویی از وی مشخص شد بالای ۲۰۰نفر که مرتبط با زم هستند امروز جز مسئولین کشور هستند.

وی ادامه داد: در بازجویی ها فردی به نام دانیال زده پیدا شد که در المان بود، روحانی در سخنرانی یزد و کرمان عصبانی بود چون وقتی در یزد بود به اطلاع او رساندند که دانیال زده را دستگیر و به ایران منتقل کردند و باعث شد اعصاب وی بهم بریزد و با ادبیات نامناسب حرف بزند.

●شیوه گرانی بنزین خائنانه بود

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه ما مخالف گرانی بنزین نبودیم بلکه از اینکه دولت ملت را آدم حساب نمیکند و   آنان را توجیه نمیکند معترض هستیم، افزود: شیوه گران کردن بنزین خائنانه بود.

وی تصریح کرد: سرویس امنیتی عربستان و انگلیس اعلام میکنند که در روز موعود گرانی بنزین، معیشت مردم را گرو بگیریم که سپاه پاسداران و رهبر انقلاب ایران عقب بنشیند،  بعد رییس جمهور با خنده میگوید من خبر نداشتم!

این جانباز ۸سال دفاع مقدس با بیان اینکه ادبیات رفتاری اغتشاشگران بنزین مشخص بود که ساعت ۹ونیم روز شنبه بصورت هماهنگ در سراسر کشور انجام شود افزود: دقیقا در ۱۰میدانی که در تهران اغتشاشگران تجمع کردند سرویس اینترنت وصل بود و با شبکه های خارجی در ارتباط بودند.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان و اصولگرایان دلسوز قیام کنید و سفره خود را اجنبیان نامرد جدا کنید گفت: ما در دنیای تکنولوژی، موشک های فوق حرفه ای درست میکنیم، اگر ساختن پراید هم بر عهده ما بود تعهد میکردیم پرایدی با کیفیت بنز المان تحویل دهیم.

وی با اساره به اینکه ما در انقلاب مشکل نداریم بلکه در انتخابات مشکل داریم و دولت نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد افزود:  مقدس نماها را رها کنید، اجماع کنید، متقاعد کنید در صورت لزوم التماس کنید و تا یک انسان پاک دست که ملت را ولی نعمت میداند و به خدمت تحت امر ولایت اعتقاد دارد وارد مجلس شود.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: کسی که میلیاردی برای انتخابات هزینه میکند وارد مجلس که شود میلیاردی دزدی میکند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه