رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی:

مسئول در جامعه ایران باید در ترازوی ولایت جا داشته باشد

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در جامعه ایران، مقام و مسئولی محترم است که در ترازوی ولایت جا داشته باشد، گفت: دشمن می‌خواهد در انتخابات آتی فتنه‌گری کند؛ لذا باید با هوشیاری عمل کرد و پابه‌پای ولایت برویم و از داشته‌ها مراقبت کنیم.

مسئول در جامعه ایران باید در ترازوی ولایت جا داشته باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، حشمت‌الله قنبری پیش از ظهر امروز (شنبه) در اجتماع مردمی سالروز حماسه ۹ دی‌ماه در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه ۹ دی برای مردم رشت نسبت به بقیه کشور با یک به علاوه همراه است و آنکه حرکت مردم برای مقابله با جریان برانداز در روز ۸ دی رقم خورد، اظهار کرد: مردم رشت عملاً به عنوان یک رسم‌الخط موفق نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه جامعه دینی همواره با فتنه‌ها همراه است افزود: فتنه معیاری برای سنجش ایمان مؤمنین و نقاب برداشتن از چهره‌هایی که در لایه‌های جامعه اسلامی و اعتقادات مردم نفوذ نرم و خطرناک پیدا کردند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جامعه موفق دینی باید راه برون‌رفت از فتنه و احاطه پیداکردن بر مشکلات در یک قالب موفق را به دست آورد، بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا امروز جریان سلطه با قیافه‌ها و جذبه‌های مختلف این ارض مقدس را مورد هجوم قرار دادند.

قنبری تصریح کرد: آغاز شکل‌گیری فتنه در انسان و جامعه تبعیت از هواهایی است که خود صاحب آن متوجه می‌شود آنچه مطالبه می‌کند مبدأ توحیدی ندارد؛ اما برای رسیدن به مطامع خود، با نظر و اعتقادات مردم حکم جلب می‌کند و به کتاب خدا و سنت استناد می‌کند و خود را در نگاه مردم موافق با ارزش‌ها نشان می‌دهد؛ اما در وجودش مخالفت با کتاب خدا موج می‌زند.

رشت در دفاع از اهل‌بیت (ع) جلودار بسیاری از حرکت‌ها در ایران بوده است

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه به تعبیر امیرالمؤمنین امام علی (ع) ظاهر حرف فتنه‌گران حق و مهم بوده و از اعتبار اجتماعی برخوردارند اما تمام داشته‌های خود را در راه غیر دین خدا مصرف می‌کنند، گفت: شهر رشت که در دفاع از اهل‌بیت (ع) جلودار بسیاری از حرکت‌ها در ایران و حتی محور مقاومت است باید رویه خود را حفظ کند تا دچار خطا و انحراف نشود.

وی با بیان اینکه وقتی فضا اخلاقاً متأثر از رفتارهای هنجارشکن است ریشه در دشمن خارجی دارد، افزود: ممانعت با این جریان ضروری است.

قنبری بیان کرد: وقتی پیکره جامعه نگاه به مسئولین می‌کند باید پر از طهارت و صداقت باشد و این عوامل مهارکننده فتنه در جامعه و جهت‌دهنده به طریق طهارت‌ها است.

۸ دی بساط فتنه‌گران را جمع کرد

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: کسانی از فتنه نجات می‌یابند که مورد لطف الهی باشند و بدون ایمان و اتصال به ولایت امام حق خروج از فتنه بسیار سخت و حتی ناممکن است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه ایران، مقام و مسئولی محترم است که در ترازوی ولایت جا داشته باشد ادامه داد: ۸ دی بساط فتنه‌گران را جمع کرد و چشم فتنه از حدقه بیرون کشیده شد.

قنبری با بیان اینکه اگر یک لحظه غفلت شود فتنه‌گران به برنامه خود ادامه می‌دهند افزود: ایمان و پایداری ملت ایران باعث شد ایران نسبت به سال ۵۷ قوی‌تر و مقتدرتر باعظمت‌تر شود و امروز ایران انقلابی محور خط مقاومت اسلامی است و حیثیت نظام سلطه را در هم کوبیده و بالغ بر ۲۵ سال برنامه سلطه به ثمر ننشسته است.

غزه حیثیت نظام سلطه را از بین برده است

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه جریان نوار غزه تمام حیثیت نظام سلطه را از بین برده و این برکت انقلاب اسلامی است ادامه داد: ایران در حوزه نظامی باعث حیرت دنیا شده و در قدرت هسته‌ای برجستگی دارد و نظام سلطه نمی‌تواند بدون احترام نام ایران را به زبان آورد و این ریشه در ایمان و اسلام ملت دارد.

وی با بیان اینکه نظام سلطه حقارت پیدا کرده که برای مخالفت با نظام اسلامی با انسان‌های حقیر گفتگو می‌کند خاطرنشان کرد: نظام سلطه بداند حسرت ضعف و ناتوانی جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد.

قنبری بیان کرد: دشمن سال گذشته خیال کرد اگر بتواند فرهنگ غربی را در ایران بگنجاند پیروز می‌شود؛ اما اشتباه محاسباتی آنان این است که زنان و مردان ایرانی را نمی‌شناسند؛ زیرا منشأ بی‌اخلاقی دختران و پسران ما هرگز بی‌عفتی نیست و در بزنگاه مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند.

دشمن می‌خواهد در انتخابات آتی فتنه‌گری کند

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: فتنه بعدی دشمن این است که می‌گویند نخبه گریزی در ایران وجود دارد؛ اما ایران مرکز علم است و آرزوی ما این است که تمام پژوهشگاه‌های دنیا با مغز جوان ایرانی هدایت شود و این افتخار ما است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد در انتخابات آتی فتنه‌گری کند؛ لذا باید با هوشیاری عمل کرد گفت: شخصیت بی‌بدیل زمان، ولی‌فقیه است و هیچ شخصیت جهانی حتی بخشی از امتیازات ایشان را ندارد و باید پابه‌پای او برویم و از داشته‌ها مراقبت کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه