رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با ۸دی:

هیچ کس به اندازه رهبر انقلاب برای ایران دلسوز نیست/ تقلب رمز فتنه و آشوب دشمن

“محمدرضا احمدی سنگری” با بیان اینکه در سال ۸۸ تقلب رمز فتنه و آشوب دشمن بود، گفت: گیلانی ها ثابت کردند هرگز ولایت را تنها نمی گذارند.

هیچ کس به اندازه رهبر انقلاب برای ایران دلسوز نیست/ تقلب رمز فتنه و آشوب دشمن

“محمدرضا احمدی سنگری” در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به بصیرت بالای گیلانی ها در مقابله با فتنه گران، اظهار کرد: سالروز این حماسه بزرگ را به همه گیلانی ها و هم استانی هایم تبریک عرض می کنم، حماسه هشت دی ماه سال ۸۸ مردم گیلان در میثاق با ولایت در کشور زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: گیلانی ها همانند شهدای شان هرگز ولایت را تنها نمی گذارند زیرا از نسل میرزاکوچک خان جنگلی هستند که در زمان خودش به فرموده مقام معظم رهبری یک نظام اسلامی را در بعد کوچکتر ایجاد کرد.

تقلب رمز فتنه و آشوب دشمن بود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد: در سال ۸۸ فتنه گران با تمام قوا آمده بودند و خیمه ولایت را هدف قرار دادند اما گیلانی ها آتش به اختیار و خودجوش وارد معرکه شدند زیرا دیدند که عوامل فتنه مقدسات و ارزش های دینی ما را هتک حرمت کردند و خیمه عزای حسینی را آتش زدند.

احمدی سنگری بیان کرد: ساز و کار انتخابات در ایران به گونه ای است که امکان تقلب در بعد وسیعی که فتنه گران بهانه قرار داده بودند وجود ندارد و در واقع تقلب رمز فتنه و آشوب دشمن بود.

هیچ کس به اندازه ی رهبر انقلاب برای ایران دلسوز نیست

نماینده مردم رشت و خمام تصریح کرد: استان گیلان یک روز قبل از مردم ما در سراسر کشور پای انقلاب آمده و از میراث شهدا دفاع کردند.

وی با بیان اینکه در عالم هیچ کس به اندازه ی رهبر انقلاب دلسوز کشور نیست، گفت: مردم نشان دادند اگر اعتراضی به برخی عملکردهای مسئولین هم داشته باشند آن را به پای کل نظام نمی نویسند و در این مسیر وظیفه همه ما جهاد تبیین است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه