نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

تروریست خواندن قوای نظامی یک کشور در این حجم وسیع سابقه ندارد/ انسجام مردم و مسئولان در حمایت از سپاه دو چندان شد

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: در دنیا سابقه ندارد قوای نظامی یک کشور را در این حجم وسیع تروریست اعلام کنند اما با این اقدام ترامپ انسجام مردم و مسئولان در حمایت از سپاه دو چندان شد.

تروریست خواندن قوای نظامی یک کشور در این حجم وسیع سابقه ندارد/ انسجام مردم و مسئولان در حمایت از سپاه دو چندان شد

جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به اقدام رییس جمهور آمریکا، اظهار کرد: حرف های ترامپ باعث شد تا انسجام مردم ما دو چندان شود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک پارچه لباس سبز پاسداران را پوشیدند و همه سران قوا و خیلی از نهادها هم همینطور رفتار کردند و حمایت از سپاه را دوچندان بالا برد.

وی با بیان اینکه می توان گفت سپاه بیش از ۳۰ میلیون  عضو فعال مردمی دارد، افزود: راهپیمایی عظیمی در حمایت از سپاه در کشور راه افتاد.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه ترامپ با این اقدام کل ملت ایران را تروریست اعلام کرد، تصریح کرد: در دنیا سابقه ندارد قوای نظامی یک کشور را در این حجم وسیع تروریست اعلام کنند اما با این حرف ها انسجام داخلی چند برابر شد و کشورهای منطقه و خیلی از جنبش های آزادی بخش حمایت های خودشان را اعلام کردند.

کوچمی نژاد در ادامه با اشاره به بازدید از مناطق سیل زده جنوب کشور، اضافه کرد: تقریبا غرب خوزستان مانند بستان، سوسنگرد و روستاهای اطراف را آب فراگرفته است و جاده های اصلی را هم آب فرا گرفته و نهادهایی مانند سپاه، بسیج و ارتش و مردم در حال کمک رسانی هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجم خسارت ها بسیار سنگین است، اظهار کرد: جلسه ای هم در مورد جمع بندی این بازدید خواهیم داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه