نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

ملت ما افتخار می کند پاسدار باشد/ آمریکا واژه تروریست را وارونه تعبیر می کند

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه ملت ما افتخار می کند پاسدار باشد، گفت: به قضاوت ملت ها باید گذاشت که دولت آمریکا و متجاوز اسراییل تروریست است یا سپاه ایران که کمک به مظلومان را در کارنامه دارد.

ملت ما افتخار می کند پاسدار باشد/ آمریکا واژه تروریست را وارونه تعبیر می کند

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به اقدام آمریکا در قراردادن سپاه در لیست تروریست ها با بیان اینکه لازم می دانم روز پاسدار، میلاد حضرت عباس (ع) و امام سجاد را به همه شیعیان و دوست داران اهل بیت(ع) تبریک عرض کنم، گفت: قانون اساسی برای سپاه جایگاه تعریف کرده است و سپاه حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید براینکه ملت ایران افتخار می کنند پاسدار باشند، گفت: آمریکا و اسراییل در طول تاریخ جز جنایت و کشتار چیزی در کارنامه خود ندارند وصدها جنگ و میلیون ها کشته را در جهان به راه انداخته و به جای گذاشتند.

نماینده مردم انزلی در مجلس، ادامه داد: طی چهار دهه اخیر بیشترین جنایات را  در ایران از قبیل حمله به هواپیمای مسافربری، اقدامات تروریستی، جنگ تحمیلی و… انجام داده است.

خسته بند با اشاره به اینکه آمریکا کارخانه تولید کننده گروهک های تروریستی در جهان است، تصریح کرد: آمریکا داعش را خلق کرد که از لحاظ مالی و تبلیغاتی آن را مورد حمایت قرار داد و جنایات آنها در سوریه و عراق مشخص است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا و ازنابش اسراییل و عربستان سعودی، نهادهای مبارز با تروریست را تروریستی معرفی می کند، اضافه کرد: آمریکا گروهک هایی مثل منافقین را که بیش از ۱۷هزار نفر را در کشور به شهادت رساندند از لیست گروهک های تروریستی خارج کرده است.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا به دروغ خود را طرفدار حقوق بشر معرفی می کند، گفت: ملت های جهان خودشان می توانند قضاوت کنند که آیا سپاهی که در تاریخ انقلاب سابقه ای جز ایستادن در مقابل متجاوزینی مثل امریکا و ازنابش ندارد را تروریست می نامد.

وی گفت: به قضاوت ملت ها باید گذاشت که دولت آمریکا و متجاوز اسراییل تروریست است یا سپاه ایران که کمک به مظلومان را در کارنامه دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه سپاه با تمام امکانات در کنار بسیج و ارتش به کمک سیل زدگان رفته است، اظهار کرد: آمریکا واژه تروریست را وارونه تعبیر می کند و خود را طرفدار حقوق بشر می داند و مبارزین علیه تروریست را گروه های تروریستی قلمداد می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه