نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

موفقیت سپاه در پروژه دستگیری کانال ضد امنیتی افتخار بزرگی است/ از نگاه سخنگوی دولت متأسف شدم

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه آمدنیوز یک قرارگاه برای ایجاد جنگ روانی در جمهوری اسلامی و تفرقه در بین مسئولان نظام بود، گفت: موفقیت سپاه در پروژه دستگیری کانال ضد امنیتی افتخار بزرگی است.

موفقیت سپاه در پروژه دستگیری کانال ضد امنیتی افتخار بزرگی است/ از نگاه سخنگوی دولت متأسف شدم

“جبار کوچکی نژاد” پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص پیامدهای دستگیری “روح الله زم” مدیر آمدنیوز، اظهار کرد: دستگیری “روح الله زم” یک پروژه بسیار سنگینی بود که اطلاعات سپاه توانست در این عملیات موفق شود.

وی با بیان اینکه این عملیات یک عملیات با ارزش بود، اظهار کرد: دشمنان نظام در حوزه فرهنگی و جنگ روانی و برای چهره های ضد انقلاب، سرمایه گذاری سنگینی کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اعلام اینکه موفقیت اطلاعات سپاه پاسداران در پروژه دستگیری مدیر کانال ضدامنیتی افتخار بزرگی بوده است، افزود: هرچند بعضی از بخش های دولت اعلام کردند این کانال حرکت ضد انقلابی ندارد و بیشتر بحث خبررسانی است و اخبار غیرواقعی منعکس می کند این در حالی است که آمدنیوز یک قرارگاه برای ایجاد جنگ روانی در جمهوری اسلامی و تفرقه در بین مسئولان نظام بود.

کوچکی نژاد ادامه داد: البته دولت پیش دستی کرد و متوجه شد که سپاه چه قسمتی از بدنه ضد انقلاب را گرفته و اعلام کرد که با دستگیری شبکه آمد نیوز توطئه های داخلی در کشور پیش نیاید.

نماینده رشت تصریح کرد: متاسفانه این حرکت نشان دهنده این است که این ها می دانند که چه کسانی در بدنه دولت و بخش های دیگر با این سایت ارتباط داشته اند.

کوچکی نژاد با اعلام اینکه به یقین قوه قضائیه سرنخ هایی در خصوص پایگاه های ضد انقلاب بدست آورده و آنها را دستگیر خواهد کرد، افزود: پس از دستگیری آمد نیوز و عوامل آن بعنوان یک جریان سیاسی از نگاه سخنگوی دولت به اقدام سپاه پاسداران متاسف شدیم، که خودشان سال های سال در سیستم اطلاعاتی کشور بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه