در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

نماینده رشت: نیروی انتظامی عملکرد موفقی در ایجاد امنیت در کشور دارد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نیروی انتظامی عملکرد موفقی در ایجاد امنیت در کشور دارد، گفت: نیرویی که در خدمت مردم است قطعا در تحریم آمریکایی ها قرار می گیرد.

نماینده رشت: نیروی انتظامی عملکرد موفقی در ایجاد امنیت در کشور دارد

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار هشت دی در خصوص تحریم فرماندهان نیروی انتظامی توسط آمریکا، اظهارکرد: روشی را که آمریکایی ها پیش گرفته اند فقط تحریم یک فرد یا یک نهاد نیست بلکه هدف آن ها تحریم ملت ایران است.

وی افزود: نیروی انتظامی عملکرد موفقی در ایجاد امنیت در کشور دارد و مأموران ناجا بارها در این راه به شهادت رسیده اند و نیروی انتظامی وارث جان و مال مردم بوده است.

نیرویی که در خدمت مردم است قطعا در تحریم آمریکایی ها قرار می گیرد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه چنین نیرویی که در خدمت مردم است قطعا در تحریم آمریکایی ها قرار می گیرد و چیز عجیبی نیست، گفت: قطعا این تحریم ها می تواند نیروی انتظامی را بیشتر فعال کند و قطعا اثر این تحریم یک اثر مثبت است و به نفع مردم ماست.

کوچکی نژاد تصریح کرد: آمریکا دیگر به انتهای کار رسیده و شما دیدید که کشتی های حامل انرژی علیرغم تهدیدات دشمنان به ونزوئلا رسید‌.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: هر چقدر بتوانیم در مقابل تهدیدات آن ها تهدید محکمی داشته باشیم قطع به یقین به نتیجه بیشتری می رسیم و آمریکایی ها این مسئله را متوجه شدند و برای اینکه کشورهای اروپایی و شرکای خود را قانع کنند دست به چنین اقداماتی می زنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه