نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

رشت؛ بیش از ۱۵ سال دچار مشکلات مدیریت شهری است/ به وزیر کشور در خاتمه دادن به ماجرای انتخاب شهردار تذکر دادم

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه به وزیر کشور در خاتمه دادن به ماجرای انتخاب شهردار رشت تذکر دادم، گفت: اگر این کار را خاتمه ندهند یقینا دچار مشکل اساسی هستیم.

رشت؛ بیش از ۱۵ سال دچار مشکلات مدیریت شهری است/ به وزیر کشور در خاتمه دادن به ماجرای انتخاب شهردار تذکر دادم

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب رشت از سوی وزارت کشور برای بار سوم، اظهار کرد: بنده در این رابطه با وزیر کشور و معاونشان صحبت کردم که باید فکر اساسی کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی مسئولان طوری عمل می کنند که درگیر مسایل نشوند ومنافع مردم برایشان ارزش ندارد، گفت: تلاش می کنند خودشان را حفظ کنند و با سکوت شان درگیر پروژه شورای شهر و شهرداری نمی شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: به وزیر کشور در خاتمه دادن به ماجرای انتخاب شهردار رشت تذکر دادم اگر این کار را خاتمه ندهند یقینا دچار مشکل اساسی هستیم و باید یک تصمیم اساسی بگیریم.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه شهر رشت به عنوان یک کلانشهر نیازمند کمک دستگاه های دولتی وخدمات رسان است، تصریح کرد: به لحاظ تعریف قانون و مواد قانونی مدیریت شهری بیشتر در دست شورا و شهردار است.

وی با بیان اینکه بقیه دستگاه ها تقریبأ خدمات دهی به مجموعه شهرداری و شورا دارند، اضافه کرد: نه تنها طی دوسال اخیر، بلکه بیش از ۱۰، ۱۵ سال است که شهر رشت دچار مشکلات مدیریت شهری است.

کوچکی نژاد گفت: اتفاقاتی برای شورا افتاده و در برخی مواقع استانداری شهردار را قبول نداشته است و روزهای طولانی شهردار نداشتیم و شاهد عزل و نصب زیاد در شهرداری بودیم.

 

** پروژه های زیادی به خاطر ضعف شورا و شهرداری روی زمین مانده

نماینده رشت در مجلس با تأکید براینکه همه این موارد نشان دهنده وجود ضعف شدید در مدیریت شهری رشت است، تصریح کرد: در برخی بخش ها مثل انتخابات مردم باید توجه بیشتری داشته باشند و سوابق اجرایی افراد را مورد توجه قرار دهند و از این بابت شهر آسیب جدی دیده است.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: پروژه های زیادی را ما خودمان تعیین کردیم و مجوزهای زیادی از تهران گرفتیم در بحث رودخانه ها و… که بخاطر ضعف شورا و شهردار همچنان این پروژه ها روی زمین ماندند و حرکتی ندارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه