در گفتگو با 8دی مطرح شد

واکنش نماینده رشت در رابطه با پرداخت اعتبارات به گیلان بیش از میزان مصوب شده/ حذف رسانه های منتقد اخلاقی نیست

نماینده مردم رشت، گفت: رییس جمهور در سفر به گیلان بحثی داشتند مبنی بر اینکه ۷۰۰میلیارد اعتبار مصوب در دور اول سفر به استان را یک هزار و ۲۰۰، ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده اند، اما چه زمانی این پول را به گیلان اختصاص داده اند نمی دانم.

واکنش نماینده رشت در رابطه با پرداخت اعتبارات به گیلان بیش از میزان مصوب شده/ حذف رسانه های منتقد اخلاقی نیست

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به سفر رییس جمهور به گیلان، اظهار کرد: رییس جمهور در سفر به گیلان بحثی داشتند مبنی بر اینکه ۷۰۰میلیارد اعتبار مصوب در دور اول سفر به استان را یک هزار و ۲۰۰، ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده اند، اما چه زمانی این پول را به گیلان اختصاص داده اند نمی دانم.

وی افزود: پولی که  به پروژه هایی مثل ساماندهی رودخانه ها تخصیص داده بودند نیز نرسیده است.

نماینده مردم رشت در مجلس نیز با اشاره به اینکه بودجه و سپرده ما چندین برابر پایین آمده است، تصریح کرد: ۷۰۰میلیارد گذشته الان به روز ۲هزار میلیارد تومان است که همان اصل پول را هم نداده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس در واکنش به انتخاب گلچین شده ی رسانه ها در سفر رییس جمهور به گیلان، گفت: انتظارداریم آقای آشنا معاون فرهنگی رییس جمهور که می گویند عدالت را رعایت می کنیم در این بخش به منتقدین و مطبوعات منتقد هم بها بدهند تا اینها نقد منصفانه خودشان را انجام دهند.

کوچکی نژاد با تأکید براینکه حذف رسانه های منتقد دولت در پوشش خبری سفر رییس جمعور اخلاقی نیست، اظهار کرد: حق خبرنگاران است که حضور پیدا کنند و دیدگاهشان را منصفانه بیان کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه