رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

همه همت کنند تا گیلان صاحب موزه دفاع مقدس شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه گیلان باید موزه دفاع مقدس داشته باشد، گفت: زمین و طراحی آماده است و همه باید همت کنند تا گیلان صاحب موزه دفاع مقدس شود.

همه همت کنند تا گیلان صاحب موزه دفاع مقدس شود

به  گزارش خبرنگار هشت دی، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در رشت با بیان اینکه شأن دفاع مقدس، شأن حضرت امام و مقام معظم رهبری است اظهار کرد: دفاع مقدس باید دور از مسائل جناحی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس متعلق به همه اقشار شیعه، سنی، مسیحی یا زرتشتی است، گفت: چطور ممکن است با دفاع مقدس انحصاری برخورد کنیم؟!

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: نباید اجازه دهیم دفاع مقدس فراموش یا تحریف شود.

 

** هر زمان مشکلی داشتیم دولت در حد توان به ما کمک کرده است

 

سردار سرتیپ کارگر با بیان اینکه هر زمان به مشکل برخوردیم به دولت مراجعه کردیم و دولت تا حد توان به ما کمک کرد، افزود: با دولت روحانی بسیار خوب هستیم و هیچ مشکلی با دولت، مجلس یا قوه قضائیه نداریم.

وی مردم را صاحبان و پیروز اصلی دفاع مقدس خواند و گفت: ما باید بدانیم که در حال دفاع از حیثیت مردم هستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه شدیدترین تحریم ها در جمهوری اسلامی در حال اجرا است، بیان کرد: این ها نشانه جلو رفتن و پیروزی ما در سطح جهان است.

وی با اشاره به اینکه اولین بار نام دفاع مقدس را امام (ره) بیان کرد، افزود: دفاع مقدس ابتدا الگو بود که امام آن را به مدل تبدیل کرد و اکنون این مدل در جهان پاسخگو است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه اگر بخواهیم در حفظ آثار موفق شویم باید از الگوی دفاع مقدس استفتاده کنیم اذعان کرد: باید دست به دست هم دهیم، ما شویم و پشت به هم حرکت کنیم.

سردار سرتیپ کارگر مسیر کشور را رو به جلو خواند و گفت: بر خلاف گذشته که کشور پر از مستشاران آمریکایی بود اکنون ما کشورمان را خودمان اداره می کنیم.

وی با بیان اینکه گیلان باید موزه دفاع مقدس داشته باشد اذعان کرد: زمین و طراحی آماده است و همه باید همت کنند تا گیلان صاحب موزه دفاع مقدس شود.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه