استاندار گیلان:

نسل امروز باید به واقعیت‌ها نزدیک شود

استاندار گیلان با بیان اینکه اعزام اقشار مختلف به‌ویژه دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور را کاری ارزنده دانست، گفت: نسل امروز باید هر چه بیشتر به واقعیت‌ها نزدیک شود.

نسل امروز باید به واقعیت‌ها نزدیک شود

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان‌نور گیلان، اعزام اقشار مختلف به‌ویژه دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور را کاری ارزنده دانست و گفت: همه مدیون خون شهدا هستیم و برای رونق بخشیدن به این اقدام از ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد.

وی آشنایی بیشتر نسل امروز با تاریخ شهامت، شهادت و فداکاری را مهم دانست و گفت: بهترین نمونه این امر، دوران دفاع مقدس است و اردوهای راهیان نور ظرفیتی مشهود برای این موضوع است.

استاندار گیلان با تأکید بر تأثیرات بسیار زیاد فرهنگی کاروان‌های راهیان نور اضافه کرد: نسل امروز باید هر چه بیشتر به واقعیت‌ها نزدیک شود.

وی اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب اردوهای یادشده را ظرفیتی مؤثر با اثرگذاری بالای فرهنگی دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها مکلف و موظف هستند که طبق قانون در این بخش ورود کرده و از این فرصت به‌درستی استفاده نمایند.

عباسی با مقایسه جنایات رژیم صهیونیستی با جنایت حزب بعث در هشت سال دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس چنین جنایاتی را از رژیم بعثی منطقه جنوب و غرب کشور شاهد بودیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه