نماینده مردم رودسر و املش:

بسیاری از کشاورزان مسکن و زمین‌های زراعی خود را بر اثر سیل از دست داده اند

نماینده مجلس تصریح کرد: بسیاری از کشاورزان،مسکن و زمین‌های زراعی خود را از دست دادند و امروز بیکاری گریبانگیر آنها شده است.

بسیاری از کشاورزان مسکن و زمین‌های زراعی خود را بر اثر سیل از دست داده اند

به گزارش ۸دی به نقل از خانه ملت، اسدالله عباسی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی بعد از قرائت گزارش سیل استان‌های سیستان و بلوچستان،آذربایجان شرقی و غربی از سوی کمیسیون عمران گفت: اخیراً کشورمان به دلیل وقوع سیل دچار خسارات مادی و معنوی شد.

بسیاری از کشاورزان مسکن و زمین‌های زراعی خود را بر اثر سیل از دست داده اند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: بسیاری از کشاورزان،مسکن و زمین‌های زراعی خود را از دست دادند و امروز بیکاری گریبانگیر آنها شده است.

وی افزود: از سوی دیگر تلفات جانی ناشی از سیل های اخیر از جمله خسارات معنوی بود که باعث گرفتاری‌های اجتماعی و اقتصادی می شود.

از نظر مهارت مدیریت و رفع بحران در کشور مشکلات وجود دارد

عباسی ادامه داد: تفاوت اقلیمی در سراسر ایران باعث می شود به لحاظ وقوع حوادث طبیعی در صدر کشورهای دنیا قرار داشته باشیم اما متأسفانه از نظر مهارت مدیریت و رفع بحران جزو کشورهای مشکل دار هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر ضرورت فراهم کردن تمهیدات پیشگیری و رفع بحران خاطر نشان کرد: متأسفانه امدادرسانی‌ها به موقع انجام نمی شود و حتی تعداد بالگردها برای امدادرسانی کم است؛لذا باید به دولت کمک شود تا لایحه ای به مجلس در این خصوص ارائه کند تا بودجه آن نیز به صورت صد در صد تخصیص یابد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه