استاندار گیلان:

طرح هادی نقطه عطف حل مشکلات روستاییان است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه طرح هادی نقطه عطف حل مشکلات روستاییان است، گفت: با تقویت و فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه و اشتغال روستایی دنبال مهاجرت معکوس از شهر به روستا هستیم.

طرح هادی نقطه عطف حل مشکلات روستاییان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی شامگاه یکشنبه در جمع مردم روستای علی‌آباد بخش مرکزی شهرستان رودبار با تأکید بر لزوم رفع مشکلات مناطق روستایی اظهار کرد: اجرای بازنگری طرح هادی نقطه عطف حل مشکلات روستاییان است. همچنین اشتغال و مسکن روستایی دستور رئیس‌جمهور در راستای منویات مقام معظم رهبری، از جمله کارها و برنامه‌های دولت سیزدهم است که این مهم در گیلان نیز موردتوجه قرار دارد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت فراهم‌شدن زیرساخت‌های اشتغال و مسکن در روستاها افزود: با توجه به موضوع اشتغال و مسکن روستایی و تحقق این موارد در روستاها، دیگر نیازی به حضور روستاییان به شهرها و تمنای اشتغال نیست و اشتغال روستایی تقویت می‌شود؛ لذا با تقویت و فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه و اشتغال روستایی دنبال مهاجرت معکوس از شهر به روستا هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۶۵ هزار سند تک‌برگ روستایی در گیلان صادر شد که صدور ۲۰ هزار سند روستایی در دولت سیزدهم انجام شده است، تصریح کرد: صدور سند تک برگی روستایی در علی آباد جزو مصوبات این جلسه است.

وی از اجرای طرح تجاری در علی آباد منجیل خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح‌های اشتغالزایی خلاق‌محور و ایده‌های نوجوانان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه