رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

دستگاه‌های نظارتی با تخلفات انتخاباتی استاندار و مدیران استان گیلان برخورد قاطع داشته باشند

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: دستگاه‌های نظارتی و امنیتی برخورد قاطعی با متخلفان داشته باشند.

دستگاه‌های نظارتی با تخلفات انتخاباتی استاندار و مدیران استان گیلان برخورد قاطع داشته باشند

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی در گفت‌وگو با تسنیم درباره ارزیابی خود از نتیجه انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: با توجه به ترکیب آرایشی کاندیداها و نظرسنجی‌هایی که تاکنون انجام شده، احتمالاً انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه استفاده از کاندیدای پوششی در مناظره‌های صداو سیما خوشایند نیست، بیان داشت: جهانگیری صرفاً جهت اشغال کرسی مناظره و بدون هیچگونه برنامه‌ای و با هدف حمایت از شخص روحانی و دولت وی در مناظره‌ها حضور داشت.

وی با اشاره به تخلفات بی‌نظیر مدیران اجرایی گیلان در آستانه انتخابات گفت: حمایت و تبلیغات استاندار، مدیران، معاونان و فرمانداران گیلانی در قالب همایش و جشنواره‌های مختلف، تخلفی بی‌نظیر در تبلیغ و حمایت از یک جریان مشخص است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی باید با متخلفان برخوردی قانونی و قاطع داشته باشند افزود: مسئولان مربوطه به‌جای انجام وظایف خود و ایجاد یک فضای سالم رقابتی در انتخابات از امکانات و تجهیزات دولتی در جهت حمایت از کاندیدای موردنظر خود استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تهدید و وعده‌های مالی مسئولان اجرایی گیلان به دهیاران گفت: مردم در انتخاب کاندیدای مورد نظر خود آزاد هستند و با تهدید، خشونت، توهین، تخریب و دادن وعده‌های مالی به دهیاران در روستاها، حرکتی خلاف قانون، ناعادلانه اتفاق می‌افتد که نتیحه عدم جدیت و برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی با متخلفان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سبب ایجاد انسجام و وحدت هرچه بیشتر در بین نیروهای انقلابی شده است و امیدواریم در نتیجه این تجمیع، شاهد نتایج خوبی در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه