مسئول بسیج رسانه‌ی گیلان:

حمایت مسئولان گیلانی از رسانه‌ها اسف‌بار است

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان نسبت به رسانه‌ها گفت: مسئولان استان گیلان در حمایت از رسانه‌ها اسف‌بار عمل می‌کنند.

حمایت مسئولان گیلانی از رسانه‌ها اسف‌بار است

به گزارش ۸دی، محسن جعفری رئیس بسیج رسانه استان گیلان با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران با تقدر از نقش مؤثر و اثرگذار خبرگزاری تسنیم در حوزه اطلاع‌رسانی اظهار داشت: رسانه اثرگذار و مردمی تسنیم در همه عرصه‌های انقلاب طی مدت فعالیت خود تأثیرگذاری خود را به خوبی نشان داده و توانسته اعتماد مردم را به خود جلب کند.

وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه رسانه‌ها این روزها در همه استان‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند، افزود: در دولت یازدهم متأسفانه مشکلات رسانه‌ها دوچندان شد و در برابر هر خبر رسانه‌ها جبهه‌گیری می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه متأسفانه دولت با کوچکترین نقدی واکنش نشان می‌دهد، تصریح کرد: متأسفانه مسئولان استان تاب و تحمل کوچکترین نقد صریحی را ندارند و با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته باز هم شاهد شکایت دولتی‌ها از رسانه‌ها هستیم.

جعفری با بیان اینکه بر خلاف آن چیزی که دولت در ظاهر نشان می‌دهد نسبت به رسانه‌ها بسیار حساس است، تأکید کرد: شفاف‌سازی یکی از اصول و گفتمان‌های هر رسانه‌ای به شمار می‌رود اما مسئولان دولت یازدهم نمی‌خواهند این موضوع اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مسئولان استان گیلان از رسانه‌ها حمایت دارند یا نه، گفت: متأسفانه در حوزه حمایتی وضعیت بسیار اسف‌بار است ولی با این حال در تلاشیم تا بتوانیم نظر مسئولان را برای حمایت از رسانه‌ها جلب کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه