رضایی: صدور قطعنامه علیه ایران از افتخارات دیپلماسی لبخند ماست

یک دانشجوی دانشگاه آزاد ایلام با اشاره به اخراج ۶۵ دانشجوی ایرانی از نروژ گفت: بی‌اعتبار شدن پاسبورت ایران، اهانت به هموطنانمان در خارج از کشور و صدور قطعنامه علیه ایران از افتخارات دیپلماسی لبخند ماست.

رضایی: صدور قطعنامه علیه ایران از افتخارات دیپلماسی لبخند ماست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد رضایی در ایلام، با درخواست از روحانی گفت: دولت راستگویان با مردم صادق باشد.

وی بی اعتماد شدن مردم به دولت تدبیر و امید را نتیجه عملکرد اخیر آن دانست و گفت: چرا بالاترین شخصیت سیاسی یک مملکت با استفاده از تریبون ملی به ایراد سخنانی می پردازد که با واقعیت مغایرت دارد؟

یک دانشجوی دانشگاه آزاد ایلام با طرح این سوال که آیا کشور آمریکا نسبت به مردم ایران در اطلاع یافتن از اخبار خارجی و سیاست های داخلی آن محرم تر هستند، بیان داشت: نرمش قهرمانانه را به سازش ذلیلانه تبدیل نکنید.

رضایی با اشاره به اخراج ۶۵ دانشجو ایرانی از نروژ افزود: بی اعتبار شدن پاسبورت ایران، اهانت به هموطنانمان در خارج از کشور و صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی از افتخارات دیپلماسی لبخند ماست.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار کشور به چالش کشیده شده است، گفت: امام راحل ( ره) با طرح شعار «نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی» راه را به مردم و دولت های آینده نشان داده اند؛ اما چرخش ۱۸۰ درجه ای دولت یازدهم و تمایل به تعامل با غرب مسئله ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

این دانشجو سیاسی دانشگاه آزاد ایلام با اشاره به سکوت رئیس جمهور در برابر تهدیدات خارجی و تشدید تحریم ها علیه ایران تصریح کرد: عزت و شرف این ملت را ملعبه استکبار نکنید، سکوت خود را بشکنید و قاطعانه در برابر اقدامات سخیفانه آنها پاسخگو باشید در تداوم این راهبرد، ۷۸ میلیون نفر حامی و مدافع شما خواهند بود.

رضایی تصریح کرد: مقید بودن بر دیپلماسی لبخند بر تمامیت ارضی، امنیت و منافع ملی کشور آسیب های جبران ناپذیری وارد خواهد کرد.

وی مذاکرات دولت یازدهم را تکرار دیپلماسی دولت های هفتم و هشتم عنوان کرد و گفت: آقایان روحانی و ظریف در راس تیم مذاکره کننده دولت پر چالش خاتمی بودند، افتادن در چاه مذاکره با آمریکا با طناب پوسیده سیاست نخ نمای دولت اصلاحات قابل اغماض نیست.

این دانشجو دستاوردهای مذاکرات را چنین بیان کرد: تاسیسات هسته ای برای جلب توجه و حمایت غرب در حال رکود هستند، تمام دستاوردهای صلح آمیز هسته ای از طریق ۱+۵ به اسرائیل تقدیم گردید و خون شهدای هسته ای پایمال شد.

رضایی با اشاره به سخنان ظریف تصریح کرد: هنگامی که وزیر امور خارجه ایران اذعان می دارد که حزب الله باید از لبنان خارج شود آمریکا نیز با به چالش کشیدن امنیت در خاورمیانه و به سخره گرفتن وحدت امت اسلام انگشت اتهام را به سوی ایران دراز می کند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه مکانی برای افسار گسیختگی احزاب و جناح ها نیست، ادامه داد: رسالت دانشجو یادگیری علم است، برخی افراد درصدد هستند که دانشگاه را از مسیر علمی خود منحرف کنند و آن را سنگری برای یکه تازی های خود تبدیل کنند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد ایلام خاطرنشان کرد: اختصاص سه درصد از کل بودجه ادارات و نهادهای اجرایی کشور به پژوهش کافی نیست، آیا علم و ارتقای آن تنها سه درصد از ۱۰۰ درصد ارزش دارد؟ رضایی بحران اقتصادی- معیشتی مردم ایران را مهمترین دغدغه ملت دانست و گفت: این دولت با شعار حل مشکلات اقتصادی بر روی کار آمده است، و باید توجه خود را به اقشار آسیب پذیر جامعه معطوف کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه