فرمانده انتظامی استان گیلان:

دانشجو مظهر عدالت‌خواهی است

فرمانده انتظامی استان گیلان در بیانیه‌ای عنوان کرد: دانشجو مظهر نشاط، عدالت‌خواهی، استکبارستیزی و مطالبه‌گری است و جایگاه دانشجو از ارزش خاصی برخوردار است، همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: «قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است».

دانشجو مظهر عدالت‌خواهی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار عزیزاله ملکی با صدور بیانیه‌ای روز ۱۶ آذر، سالگرد شهادت سه دانشجوی استکبارستیز و روز ملی دانشجو را پیشاپیش به جامعه علمی و دانشگاهی به‌ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
۱۶ آذر، روز دانشجو و موسم تأکید بر ضرورت و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی، پاسداشت اندیشه‌های نو و تحقق آرمان‌های بلند انسانی است. روزی است که دانشجویان دشمن‌ستیز ایران اسلامی با معرفی شاه به‌عنوان دست‌نشانده دولت آمریکا، به اثبات رساندند که دانشجو جوینده همه خوبی‌هاست و با درک درست از موقعیت و با روشنگری و آگاهی خود هرگز اجازه نخواهد داد که دشمنان اسلام در امور کشور دخالت کنند.

دانشجو مظهر نشاط، عدالت‌خواهی، استکبارستیزی و مطالبه‌گری است، جایگاه دانشجو از ارزش خاصی برخوردار است و توجه به این قشر دارای اهمیت ویژه‌ای است، همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: «قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است».

در شرایط کنونی نیز دانشجوی مسلمان ایرانی، هوشیار و در صحنه دشمن‌شناسی و گوش‌به‌فرمان رهبر خود با سرلوحه قراردادن آرمان‌های اسلامی و ملی خویش، وظیفه دانش‌پژوهی، تعمیق، نوآوری علمی و تلاش در جهت اعتلای اقتصادی و فرهنگی کشور را هرگز از منظر خویش دور نخواهد ساخت.

پلیس به‌عنوان پاسدار و حافظ ارزش‌های اسلامی و نظم و امنیت اجتماعی این کشور عزیز همواره حضور این قشر فرهیخته را به‌گونه‌ای فراگیر و تخصصی در کنار خود احساس کرده به‌گونه‌ای که مجموعه انتظامی استان در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی و انجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی توانسته با پشتیبانی علمی این عزیزان، گام‌های بلندی را در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان بردارد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در ۱۶ آذرماه، این روز بزرگ را به‌تمامی فرهیختگان، اساتید و به‌ویژه دانشجویان گیلانی آکنده از نشاط و صمیمیت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال عزت، افتخار و سربلندی روزافزون این عزیزان را مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان گیلان
سرتیپ دوم عزیزاله ملکی

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه