یکصد نفر از ایتام کلانشهر رشت اطعام شدند

یکصد نفر از ایتام کلانشهر رشت در آخرین شب از ماه مبارک رمضان در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اطعام شدند.

یکصد نفر از ایتام کلانشهر رشت اطعام شدند

به گزارش هشت دی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت روز جمعه در این باره گفت: این تعداد از ایتام از سوی این سازمان و با همکاری یکی از خیرین اطعام شدند.
علیرضا حسنی خاطرنشان کرد: اطعام ایتام در ماه مهمانی خدا ، با هدف ایجاد فضایی شاد برای آنها با برگزاری برنامه های فرهنگی و جشن برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری ۶۳ برنامه در ماه مبارک رمضان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد: اطعام ایتام از برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان است.
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، ضیافت الهی در ماه مهربانی را در حوزه های مختلف از جمله مسجد محوری، خانواده ، سلامت و ورزش محوری برگزار کرد.
محفل انس با قرآن کریم با مشارکت اوقاف و امور خیریه، انجام یک برنامه قرآنی در پیاده راه فرهنگی ، اطعام در پیاده راه فرهنگی رشت، مسابقه ورزشی جام قدس رمضان، فراخوان مسابقه عکاسی از سفره های سحر و افطار با عنوان (باران رحمت) چاپ دعاهای نماز عید سعید فطر، برپایی غرفه هایی برای ارائه خدمات مشاوره دینی و پزشکی، برپایی تئاتر خیابانی، تعزیه خوانی، برگزاری ویژه برنامه خوشنویسی و مشق نام حضرت علی (ع) از جمله برنامه هایی بود که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت انجام شد.
رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه