رییس بسیج رسانه گیلان:

گیلان جز ۳ استان برتر کشور در امر رسانه است

رییس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه گیلان جز ۳ استان برتر کشور در امر رسانه است، گفت: اتحاد بین افراد رسانه در استان گیلان بی نظیر است و سازمان بسبج رسانه به دور از نگاه سیاسی و با حفظ خط قرمزها با هدف اعتلای جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت است.

گیلان جز ۳ استان برتر کشور در امر رسانه است

به گزارش خبرنگار ۸دی، محسن جعفری شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و تحلیلی با موضوع مفاسد اقتصادی در سالن اجتماعات نیروی انتظامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیج رسانه به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج‌رسانه پرداخت و اظهار کرد: از جمله اقدامت ویژه سازمان بسیج رسانه استان گیلان در سال ۹۶ برگزاری دوره های سواد رسانه ای، اعزام ۴۵خبرنگار به راهپیمایی عظیم حسینی و تولید و نشر ۳۲۰۰خبر و گزارش است.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزش تصویری، برگزاری دوره های اخلاق در رسانه، برگزاری نخستین مراسم شهدای رسانه در مهدیه رشت از جمله دیگر اقدامات ابن سازمان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه در طول سال جاری بیش از ۸۳هزار خبر در بخش های مختلف خبری، تولیدی، پوششی، تصویری و یادداشت منتشر شده است، گفت: استان گیلان پتانسیل بالایی در امر رسانه دارد و جز ۳استان برتر کشور در امر رسانه است.

وی تصریح کرد: اتحاد بین افراد رسانه در استان گیلان بی نظیر است و سازمان بسبج رسانه به دور از نگاه سیاسی و با حفظ خط قرمزها با هدف اعتلای جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت است.

قائم مقام جشنواره ملی مطبوعات در رابطه با مطالبات اصحاب رسانه خطاب به نمایندگان، بیان کرد: ساماندهی وضعیت بیمه اصحاب رسانه، تسهیل در ادامه تحصیل در علوم تخصصی مانند علوم ارتباطات می بایست به عنوان امری مهم مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات، ابراز کرد: ۱۲۰۰ اثر به این جشنواره رسیده است و استان های گیلان، تهران، اردبیل، گلستان و قم به ترتیب بیشترین آثار را با موضوع اشاعه و ترویج آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران، مبارزه با مفاسد اقتصادی، بانکداری اسلامی به صورت سرمقاله، گزارش، یادداشت، تصویر و… و در بخش ویژه با موضوع شهر خلاق با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی رشت ارسال شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه