رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان مطرح کرد:

برپایی نخستین رویداد جرس در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری نخستین رویداد جرس، جریان رسانه‌ای سراسری در استان خبر داد و گفت: فعالان حوزه رسانه می‌توانند عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات را نشان دهند. 

برپایی نخستین رویداد جرس در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مهدی پارسا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو از برگزاری «نخستین رویداد جرس، جریان رسانه‌ای سراسری» به همت کانون بسیج رسانه شهرستان رشت و رسانه استان خبر داد و اظهار کرد: فعالان حوزه رسانه می‌توانند عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات را نشان دهند.

وی در ادامه افزود: رویداد جرس یا به عبارتی «جریان رسانه‌ای سراسری» با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای در امر مطالبه‌گری مردمی و حمایت از مدیران انقلابی کارآمد نظام اسلامی جهت ایجاد همگرایی بیشتر در میان رسانه‌ها آغاز به کار کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد: نخستین رویداد جرس در محورهای «از دیروز تا امروز؛ چهل و پنج سال حرکت ایران اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت» و «انتخابات حداکثری؛ مهم‌ترین مؤلفه تولید قدرت ایران» و در قالب‌های خبری (یادداشت – گفتگو – گزارش – تیتر) و چند رسانه (عکس – نماهنگ – پادکست – اینفوگرافی – موشن‌گرافی) برگزار می‌شود.

پارسا با بیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند است، گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق سایت www.jarasmedia.ir بر اساس محورها و قالب‌های موردنظر ارسال کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید به شعوربخشی بیشتر در انتخابات جهت تنویر افکار عمومی و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری کمک کنند تا بتوانند جامعه را به سمت انتخاب احسن و اصلح رهنمون سازند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در میان آحاد جامعه جهت حضور در انتخابات است؛ لذا حضور و مشارکت در انتخابات تولیدکننده قدرت است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه