مهدی پارسا

برای استاد نوشتم

وقتی با نگاهی مهربان یادداشتم را ارزیابی و تشویقم کرد به نوشتن و استمرار در مسیر قلم‌زدن، انگیزه‌ام را دوچندان کرد و این شد که تا چند سال یکی از دل‌مشغولی‌های من نوشتن در هاتف بود و خبرنگاری برای آن.

برای استاد نوشتم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  سال‌ها پیش که به عشق خبرنگاری و نوشتن در نشریات، قسمت شد تا به دفتر نشریه بروم فکر نمی‌کردم، زمانی برسد که از آن روزها با افتخار یاد کنم. وقتی اولین‌بار به دیدنش به‌عنوان مدیرمسئول هفته‌نامه رفتم و یادداشتی را که به قلم خودم بود به او دادم تا با نگاه نقادانه و باتجربه‌اش ارزیابی کرده و در نشریه‌اش چاپ کند در قامت استاد در ذهنم نقش‌بست و وقتی با نگاهی مهربان یادداشتم را ارزیابی و تشویقم کرد به نوشتن و استمرار در مسیر قلم‌زدن، انگیزه‌ام را دوچندان کرد و این شد که تا چند سال یکی از دل‌مشغولی‌های من نوشتن در هاتف بود و خبرنگاری برای آن.

 روز خبرنگار دو سال پیش که برای تبریک این روز، افتخار حضور در دفتر کوچک اما باصفا و پرمعنای هاتف را پیدا کردم، یاد ایام کردیم و یادآوری خاطرات سال‌های دور که در ابتدای مسیر نوشتن به‌صورت حرفه‌ای قرار گرفته بودم.

 اما با این تفاوت که آن روز به‌عنوان یک مسئول به دیدار مدیر و پیشکسوتی رفتم که حق استادی بر گردن من داشت. در نمایشگاه رسانه‌های ایران که به‌عنوان یک پیشکسوت رسانه از وی تجلیل شد به خود بالیدم که از چهره‌ای قدردانی می‌شود که سال‌ها برای ارتقای وضعیت رسانه‌ای استان تلاش کرد و دغدغه‌های خود را قلم زد.

 این را نوشتم تا ادای دینی باشد برای استاد و بگویم که سید حسین ضیابری سیدین مدیرمسئول هفته‌نامه هاتف به خاطره‌ها پیوست.

 روحش شاد.

 مهدی پارسا

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه