در جلسه کمیته برنامه‌ریزی املش چه گذشت؟

از افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات عمرانی املش تا اعتراض آقای نماینده به اداره کل منابع طبیعی

اسدالله عباسی گفت: مدیران این اداره کل بدون هماهنگی، هلودشت املش را به یکی از شهرهای مجاور ملحق کرده است.

از افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات عمرانی املش تا اعتراض آقای نماینده به اداره کل منابع طبیعی

به گزارش ۸دی، یونس محمودی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار امسال از منابع مختلف برای اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته که ۲۱.۸ بیشتر از سال گذشته است.

فرماندار املش گفت: ۱۱۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال اعتبار از منابع مختلف سال گذشته برای اجرای ۲۰۳ پروژه عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته بود و ۳۷ میلیارد ریال معادل ۳۳ درصد آن تخصیص یافت که ۸ درصد از میانگین تخصیص استان بیشتر است.

محمودی افزود: از مجموع ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال ۹۶، ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل تملک دارایی استانی، ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل ۳ درصد نفت و گاز و بقیه از سایر منابع است.

وی گفت: از مجموع ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال ۹۶، ۵ تا ۸ درصد برای اجرای طرح‌های هادی روستایی، ۱۰ درصد برای تأمین آب شرب روستایی و یک درصد برای احداث ساختمان‌های پایگاه مقاومت بسیج اختصاص یافته است.

فرماندار املش اعلام کرد: راه و شهرسازی با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش با ۱۰۰ میلیون ریال به ترتیب بیشترین و کمترین میزان اعتبارات عمرانی شهرستان املش را امسال به خود اختصاص داده‌اند.

نماینده مردم رودسر و املش نیز در این نشست با انتقاد از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: مدیران این اداره کل بدون هماهنگی، هلودشت املش را به یکی از شهرهای مجاور ملحق کرده و با بهانه‌جویی مانع از احداث راه مستقل ییلاقات املش به مرکز شهرستان از مسیر تابستان‌نشین شدند.

اسدالله عباسی از همه رؤسای ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان املش خواست که با پیگیری و مطالبه‌گری علاوه بر تخصیص هرچه بیشتر اعتبارات مصوب شده در کمیته برنامه‌ریزی، قدر سهم شهرستان املش از اعتبارات ملی را در ادارات کل مطالبه و دریافت کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر میزان تخصیص اعتبارات، باید در انتخاب پیمانکار و نظارت بیشتر در کار پیمانکاران پروژه‌های عمرانی توجه بیشتری انجام شود و پروژه‌ها پس از اولویت‌بندی سرعت بیشتری یابد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه